Gå til innhold

Sniking gjennom bomstasjon?

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer det at man blir filmet bakfra og ilagt straffegebyr hvis man ligger rett bak et annet kjøretøy gjennom bommen for å unngå å bli registrert?

Visste ikke at dette var et utbredt fenomen før jeg leste om det nå.. Har prøvd sånn for moroskyld et par ganger, bare for å se om det går :P Men det var kanskje ikke så lurt.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt bare skru av skilte foran ;) i oslo(ved alnabru) er det kun kamera foran..

Men de fleste gidder vel ikke stoppe på motorveien foran bomringen, skru av skiltet, kjøre igjennom og stoppe på siden for å skru på skiltet bare for å spare en 20-kroning.. Hvis man på død og liv skal snike er det beste å legge seg helt oppi en lastebil. Da fungerer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt bare skru av skilte foran ;) i oslo(ved alnabru) er det kun kamera foran..

Men de fleste gidder vel ikke stoppe på motorveien foran bomringen, skru av skiltet, kjøre igjennom og stoppe på siden for å skru på skiltet bare for å spare en 20-kroning.. Hvis man på død og liv skal snike er det beste å legge seg helt oppi en lastebil. Da fungerer det..

har faktisk sett noen som har gjort det :shock:

men blir jo litt kjipt hvis du blir tatt i og snike seg igjennom kan fort bli dyrt det;)

så trur jeg heller ville ha betalt enn og snike meg igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen filmes du ihvertfall bakfra. Beste alternativet jeg har vært borti er å få en beruset person til å kjøre ned hele stolpen med hele systemet, slik som skjedde med den ene stasjonen her. Ble dyrt for stakkaran, men alle andre kjørte gratis en stund til det ble fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe sånn "skiltvendere" som var omtalt for en stund siden da ? Noen el-motorer som vender skiltet, akkurat hvilket formål de hadde vet jeg ikke - men jeg vet hva de KAN brukes til :)

Noen som vet noe mer om disse, evt. hvor man får kjøpt ?

De var såvidt oppe i media, men ble fort dysset ned igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...