morteym Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Stemmer det at man blir filmet bakfra og ilagt straffegebyr hvis man ligger rett bak et annet kjøretøy gjennom bommen for å unngå å bli registrert? Visste ikke at dette var et utbredt fenomen før jeg leste om det nå.. Har prøvd sånn for moroskyld et par ganger, bare for å se om det går Men det var kanskje ikke så lurt.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Tviler på du blir filmet bakfra, jeg har aldri sett noe kamera som vender den veien i Oslo. Men det kan jo være de har begynnt med det noen steder. Bare å se etter kamera det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Eneste lønnsomme snikingen kan gjennomføres på svinesund, på svensk side da svenskene ikke er helt på nett ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Her i Tønsberg er det kameraer begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 evt bare skru av skilte foran i oslo(ved alnabru) er det kun kamera foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 evt bare skru av skilte foran i oslo(ved alnabru) er det kun kamera foran.. Men de fleste gidder vel ikke stoppe på motorveien foran bomringen, skru av skiltet, kjøre igjennom og stoppe på siden for å skru på skiltet bare for å spare en 20-kroning.. Hvis man på død og liv skal snike er det beste å legge seg helt oppi en lastebil. Da fungerer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 evt bare skru av skilte foran i oslo(ved alnabru) er det kun kamera foran.. Men de fleste gidder vel ikke stoppe på motorveien foran bomringen, skru av skiltet, kjøre igjennom og stoppe på siden for å skru på skiltet bare for å spare en 20-kroning.. Hvis man på død og liv skal snike er det beste å legge seg helt oppi en lastebil. Da fungerer det.. har faktisk sett noen som har gjort det men blir jo litt kjipt hvis du blir tatt i og snike seg igjennom kan fort bli dyrt det;) så trur jeg heller ville ha betalt enn og snike meg igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Koster vel ikke all verden, er det ikke ca 300kr det koster i straffegebyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Duct tape anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Enkleste måten om man på død å liv vil snike er jo å ta av skiltene både foran og bak. Ta de av rett før og sette de på igjen rett etter bommen. Smart? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 I Bergen filmes du ihvertfall bakfra. Beste alternativet jeg har vært borti er å få en beruset person til å kjøre ned hele stolpen med hele systemet, slik som skjedde med den ene stasjonen her. Ble dyrt for stakkaran, men alle andre kjørte gratis en stund til det ble fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Legge deg over i motsatt fil vet jeg også funker her i disktriktet hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Var en her i Trondheim som kjørte med eget skilt foran som det sto "Kenneth" på. Han snek vel for over 100 000kr med det skiltet Men Mener han sto fram senere og betalte tilbake det han skyldte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hehe... Jeg har sett taxi som kjørte i motsatt felt for å snike seg gjennom bommen. Må bare legge til at jeg ikke har tenkt til å snike for 13 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Var det ikke noe sånn "skiltvendere" som var omtalt for en stund siden da ? Noen el-motorer som vender skiltet, akkurat hvilket formål de hadde vet jeg ikke - men jeg vet hva de KAN brukes til Noen som vet noe mer om disse, evt. hvor man får kjøpt ? De var såvidt oppe i media, men ble fort dysset ned igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå