Gå til innhold

MIN Alpine White e90!!!! Ny Motor!!! 23.01

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå montert Black line bak lamper. carbonspeil, venter på å få ac snitzer bakrutesenker. og embelem med carbonlogo forran å bak ( usikker på om jeg skall montere disse)

iuwp5q1tfcnqp26lzfj3.jpg

Fikk sota rutene Fredag 11.01.08 hos dekor cut i trondheim.. ble sykt tøft..Bilder kommer i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med en rå bil!

Hvit E90 med litt stæsj på er en fin bil! Og med 20" da, så tror jeg i grunn at denne bilen blir rå..!

Fortell gjerne hvordan bilen går etter chip..? fatter hadde e90 320d før og jeg syntes ikke den var for kvikk nemlig.. så spent på om det var sto forandring..

stå på, bilder får man ikke nok av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå montert Black line bak lamper. carbonspeil, venter på å få ac snitzer bakrutesenker. og embelem med carbonlogo forran å bak ( usikker på om jeg skall montere disse)

iuwp5q1tfcnqp26lzfj3.jpg

Fikk sota rutene Fredag 11.01.08 hos dekor cut i trondheim.. ble sykt tøft..Bilder kommer i løpet av dagen.

Dama som lurer på prisen eller? :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se enda en e90 her. :D

Der ser jo ut til at din kommer til å bli ganske så rå.

Lurer på litt angående de 20" felgene. Ser ut som Larzon Innovation, så vidt jeg vet har de innpress ET40 både foran og bak på 8.5 og 10x20 felgene. Men på de prøvebildene ser det ut som at bakfelgen er endel mindre enn ET40. Er den fordi testfelgen egentlig ikke er til en 3 serie :?:

Hviken dim dekk har du tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en ny, sporty og tøff E90.. Blir spennende å se utviklingen på denne bilen, det eneste jeg ville ha gjort annerledes var å fjerne de sorte splitterne i fronten og ha gull senter på felgene.. Gull senter på en hvit bil er griserått..! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin bil, men synes de splitterne på framfangeren ser litt snodige ut i forhold til hva jeg har sett tidligere??

Bildet viser en med M-tech fanger + splittere

c3ac46bwz98jod6zdcyp.jpg

Du ser det sorte går ikke helt ut på siden av framfangeren

Bakfanger

rgjhslh6lgejxcg1lp54.jpg

2pu26ty9fsjlxoso6jt1.jpg

M-tech fangere og carbonfilm på taket er heller ikke "feil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...