kaptein wom Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Da ble det endelig e90 Info om bilen. Er en 320d 05mod. gått som kjøreskole bil i skien. Bilen har rulla 116000.. Utstyr er xenon lyspakka sportunderstell og sportstoler i delskinn. Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Gratulerer Hvit farge sammen med sportspakke gjør seg veldig på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 grattis med "ny" bil. noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Har nå montert Black line bak lamper. carbonspeil, venter på å få ac snitzer bakrutesenker. og embelem med carbonlogo forran å bak ( usikker på om jeg skall montere disse) Fikk sota rutene Fredag 11.01.08 hos dekor cut i trondheim.. ble sykt tøft..Bilder kommer i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Var også hos dekkspectrum i trondeim hær en dag å bestilte sommerfelger Ble da bestilt 10*20 bak og 8.5 * 20 fram...(samma som jeg prøvde ¨på bilen Noen prøvebilder på skittn bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 grattis med "ny" bil. noen planer? Plana er carbon speil, ac bakrutesenker i carbon, soting, felger, chiping Kerscher hekkskjørtleppe med carbon indsats. og noe mere senk (muligens justerbart) Noen forslag ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 gratulerer med en rå bil! Hvit E90 med litt stæsj på er en fin bil! Og med 20" da, så tror jeg i grunn at denne bilen blir rå..! Fortell gjerne hvordan bilen går etter chip..? fatter hadde e90 320d før og jeg syntes ikke den var for kvikk nemlig.. så spent på om det var sto forandring.. stå på, bilder får man ikke nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Har nå montert Black line bak lamper. carbonspeil, venter på å få ac snitzer bakrutesenker. og embelem med carbonlogo forran å bak ( usikker på om jeg skall montere disse) Fikk sota rutene Fredag 11.01.08 hos dekor cut i trondheim.. ble sykt tøft..Bilder kommer i løpet av dagen. Dama som lurer på prisen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Kjære, hva er dette? Carbon hva? hva er det? Hvor mye kosta det da? HÆ?? DU SOVER PÅ SOFAEN I NATT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Kjekt å se enda en e90 her. Der ser jo ut til at din kommer til å bli ganske så rå. Lurer på litt angående de 20" felgene. Ser ut som Larzon Innovation, så vidt jeg vet har de innpress ET40 både foran og bak på 8.5 og 10x20 felgene. Men på de prøvebildene ser det ut som at bakfelgen er endel mindre enn ET40. Er den fordi testfelgen egentlig ikke er til en 3 serie Hviken dim dekk har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Gratulerer med en ny, sporty og tøff E90.. Blir spennende å se utviklingen på denne bilen, det eneste jeg ville ha gjort annerledes var å fjerne de sorte splitterne i fronten og ha gull senter på felgene.. Gull senter på en hvit bil er griserått..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Grattis med lekker bil! Enig i det saltkjelen sier, gullfarget senter på hvit bil er helt rått! Hvis de felgene er Larzon innovation så er de tilgjengelige i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Gratulerer med god bil. Hvordan føles clutchen? Hehe.. neida.. 116000 for en slik kvalitetsbil er da ingen ting. De kjørelærerne jeg har vært i kontakt med har i alle fall tatt veldig godt vare på bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Ser ut som en fin bil, men synes de splitterne på framfangeren ser litt snodige ut i forhold til hva jeg har sett tidligere?? Bildet viser en med M-tech fanger + splittere Du ser det sorte går ikke helt ut på siden av framfangeren Bakfanger M-tech fangere og carbonfilm på taket er heller ikke "feil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå