Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe?  

37 stemmer

1. 1. Hvilken bil skal jeg kjøpe?

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      10
    • 4
      9
    • 5
      13
    • 6
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
eneste som mangler er navi proff. Det står DVD på utstyrslisten, hvor er den? Er det skjermer seteryggen bak?

er ikke noen dvd i baksetet på denne er nok bare min bror som har vært litt revet med når han krysset av!

er en meget pen bil dette,meget fin farge men litt vanskelig å få det med på bilder!

bilen er forøvrig kjøpt hos TECHNICAS for ikke så mange mnd siden! husk at kjøper du en bil derfra så må du kjøpe vinterdekk i tillegg!

Skrevet

Jeg er usikker på hvem jeg hadde valgt, men jeg tror jeg hadde kjøpt en av Technicas. Jeg kjøpe min tidligere E39 520i der, svært godt utstyrt bil og var gått forholdsvis lite. Prutet ned bilen slik at jeg fikk med Hamann replica vinterhjul. Som du sikkert har jeg svært positive erfaringer med Tecnicas, og jeg er sikker på at om du ikke finner det du ønsker gjør de alt for å klare å skaffe den..

Skrevet

noen spesiell grunn til at din bror selger den så raskt igjen da? Jeg har forrøvrig sendt han en epost, men ikke fått noe svar. Er noen dager siden. Hva var ut-prisen fra technicas?

Skrevet
noen spesiell grunn til at din bror selger den så raskt igjen da? Jeg har forrøvrig sendt han en epost, men ikke fått noe svar. Er noen dager siden. Hva var ut-prisen fra technicas?

han jobber borte nå for tiden og det blir for dyrt å la bilen bare stå der!

han har ikke tilgang på epost der han jobber,du kan jo ringe han?han kommer vel hjem på fredag! prisen tror jeg var ca 315000 om jeg ikke husker feil(ca 4mnd siden ?)

Skrevet

hente inn selv ja, fra tyskland eller sverige? Hvordan går jeg fram for å bruktimportere? Og er det mye å spare? Er det agenter som kan fikse dette for meg? Er det like lett å få lån når man bruktimporterer?

Skrevet

Er flere som importerer på bestilling ja. Selv brukte jeg Heranger Bil i Gudbrandsdalen. Vet det også finnes flere i f.eks. Drammensområdet som driver med dette. Kanskje litt å spare, men samtidig et utrolig mye større utvalg.

I forhold til lån er det uvesentlig om bilen er importert eller ikke.

Skrevet

Var fine alle sammen, men hvet ikke helt hvem jeg ville velgt hvis det var jeg som skullle valgt.. Syntes alle de 3 siste var veldig fine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...