Gå til innhold

E30 318iS eller 325i?

JulianS
 Share

Hva ville du valgt?  

194 stemmer

1. 1. Hva ville du valgt?

• 318iS
      35
    • 325i
      162

Anbefalte innlegg

min mening er at en 325 har feit lyd og det er og alt.resten den kan skilte med er høyt bensinforbruk,høy vekt og høy forsikring.pluss at den går så dårlig at alle andre biler med samme ytelser kjører fra deg uansett.

samme gjelder E36. latterlig bil.alle andre biler med rundt 200gamp produsert i samme tidsepoke parkerer den.men,lyden er feit...

318is med kompressor er saker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E30 318is helt klart.

Er jo en viss kar fra Drammen som har testet både E30 318is og E30 325i på bane med like forhold, samme dekk etc, og rundetidene på 325 var vel hvertfall 1 sekund dårligere uansett. 325 drar fra på langstrekket, men har dårligere bremser, og er for fortung til at det går fort. Er mange som ikke vet hvordan en M42 motor skal brukes, derfor virker 325-motoren såpass sterk i forhold.

Med 330'n min klarte jeg å dra innpå E30 318is på våler når jeg passerte 160 på nåla, men kom aldri forbi, fordi jeg måtte bremse tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-) Hvis du setter en 318iS og en 325 ved siden av hverandre så er det heller ikke så mye som skiller dem med tanke på akselerasjon rett fram heller... Man må tenke på at også lyden har mye med fartsfølelsen å gjøre!!

"samme gjelder E36. latterlig bil.alle andre biler med rundt 200gamp produsert i samme tidsepoke parkerer den.men,lyden er feit..." e36 325i går jo mye bedre enn en e36 318iS men der er det to motorer med fire ventiler per syl.

Spør du meg så er en original motor med 8v eller 12v bare tull!!! Den store tunge sekseren er jo helt idiotisk!? greit nok fin lyd men der slutter den lista... så stort sylindervolum for så "lite" effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
men lyden i bilen er jo 99% av kjøre gleden har selv hatt begge foretrekker skekseren mer en fireneren menmen

Hvis lyden er 99% av kjøregleden så skjønner jeg at du kjører 320 for å si det sånn;) den er hvertfall LAT... Har du kjørt 318iS noen gang? e36 gjelder ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har man derimot en E30 325 ix så sitter den bedre en en is i svingene pga den gode vekten på hjulene som drar, pluss at en slete er det ikke no vits og diskutere i ?? M20 motoren er en av de mere kjente motorene til bmw trur ikke det bare er pga lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...