Richie85 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Fy f! Ble du frastjålet mye el? Sånt er no dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 ble borte litt, heldigvis har jeg full kasko..... og leiebil..... en VAG! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Ufattelig kjipt! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 herregud mann, er ikke helt heldig du.. :/ Bilen din er fin da, masse potensiale her Trenger du mer guff kan du jo bare gi bilen litt pustehjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Vel, på tide med en liten miniupdate Se for deg å ligge i ca 110km/t på motorvei, når du finner ut at " Hey, jeg har ikke bremser, dette kan bli morro!" Klossene var faktisk helt nedslitte på begge sider, og skivene blitt skjeve som et faktum av dette. og Stemplet i ene caliperen har låst seg helt fast! skiver og klosser ble forresten byttet i våres, kjøpt på GS, skremmende dårlig kvalitet. oh, happy day, akkurat som julegaver ikke er utgift nok på en måned jeg ikke får lønn:( ( har byttet jobb, fra lønn inneverende til lønn på etterskudd, ikke smart ) men nå har det kommet nye skiver og klosser fra koed og nye calipere fra mekonomen kommer i morgen så her skal det bremses! Ellers har det skjedd fint lite med bilen den siste tiden, vurderer å kvitte meg med den på nyåret, da jeg ikke trenger den like mye pga kollektivt og heller kjøpe noe mer spenstig og morsomt... men, jeg sier som blodstrupmoen " Time will show!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ingen som vet hvor mye bremseveske som trengs i et E46 system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Skummelt å ikke ha bremser. Opplevd det på jobb noen ganger... Hvor mye bremsevæske finner jeg ikke noe info på, men 1-1,5L burde holde til å få skyldt godt igjennom systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Skummelt å ikke ha bremser. Opplevd det på jobb noen ganger...Hvor mye bremsevæske finner jeg ikke noe info på, men 1-1,5L burde holde til å få skyldt godt igjennom systemet Takk for det da har jeg nok, noe spesiel bremseveske som er anbefalt i forhold til andre=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 jeg har og opplevd å ikke ha bremser. det var heldigvis udramatisk. fant ut at klossen fra den ene siden lå igjen hjemme, og jeg svingte av e18 i sandefjord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 jeg har og opplevd å ikke ha bremser. det var heldigvis udramatisk. fant ut at klossen fra den ene siden lå igjen hjemme, og jeg svingte av e18 i sandefjord.. Min situasjon var heller ikke så veldig dramatisk, men ble fort litt panikkstemning i bilen da.. og det var bare meg der Men nå er alt med bremsene nytt og fungerer som en drøm skifta like godt bremsevæske når jeg først holdt på igår, så nå mangler det bare å få skikk på nærlysa så er bilen 100% igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Siden det har vært manglende interessere på bilen, ser det ut til å jeg skal ta i et skikkelig tak og få bilen akkurat sånn jeg vil ha den. Og hvis man skal ha et mini-prosjekt må man ha en liste Lakkering, retting av div. småbulker og få bort all rust [ ] Bestille, lakke og sette på m-tech fangere [-] Kommet Bestille og montere simons effektanlegg [ ] Bestille og montere avtagbart hengerfeste [ ] Her må jeg se ann behovet og om det er verdt det Bestille og montere k&n luftfilter [ ] Bestille time hos Bavaria for rep av "fusking" og sentallås [x] Bestille nye skilter hos BT [X] Ordnet, nye skilter og skiltholdere fra Bavaria montert på bil Godkjenne justerbart senkesett [x] Godkjent i aug '10 Få tak i brukte orginale sportstoler [ ] Motorbytte til 328i? [ ] Fortsatt på tenkestadiet Få tak i vinterbil/bruksbil mens oppussing skjer i høst/vinter [X] BMW E34 520i Det vil komme løpende oppdateringer og bilder etterhvert som ting skjer. Hvis noen har tips om andre ting som burde gjøres, er jeg åpen for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Da har m-tech fangerne endelig kommet, så nå er lakking neste på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Gleder meg til det er lakka, snøen er borte og jeg kan montere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Pen bil og flott front du har valgt, har samme på min BMW 320DT viewtopic.php?f=6&t=169992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Pen bil og flott front du har valgt, har samme på min BMW 320DT viewtopic.php?f=6&t=169992 Ja, jeg satsa litt sikkert på fangerne, de kler bilen sinnsykt bra. Så gleder meg til det blir montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå