Marius2002 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Har sjøsatt båt idag! Blir kjekt å dra en tur ut på sjøen senere etter middag for å teste, samt så gleder jeg meg veldig til sommeren! Får slenge inn noen bilder senere i kveld.
Saltkjelen Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Jeg har shinet båt i helgen og det er vel ikke lenge før den blir satt ut. Noen nye thrusterpropeller og litt småtteri, samt en god runde med swissvax så er alt klart!
S.Hafsmo Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Har et båtlass med deler på vei over fra junaiten nå, så jeg håper på å få satt i gang båtshiningen for sesongen så raskt som mulig når jeg kommer hjem i begynnelsen av Mai. Dessverre endte jo forrige fritur med at være dro kalesjen og halve vindskjermen av båten, så det blir vel utsatt sesong i år og..
spruddel Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Noen som er interessert i å kjøpe en morsom speedbåt? En kompis som skal selge sin. Båten er en 17" Baracuda. Jobbet mye med den forrige vinter, bytta det meste elektriske, satt inn anlegg, skiftet frontruta med en som er mørkere, montert horn. Er en 90hk Tohatsu motor mener jeg, båten gjør litt over 40 knop med en i båten. Utrolig god i sjøen. Kan skaffe bilder av den hvis det er interessant Bare å si ifra!
Marius2002 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Første tur i år(må beklage dårlige mobilbilder):
Marius2002 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Har prøvd søke på google, men uten hell. Noen som vet om noe man kan bruke for å behandle fenderlisten på båten? Det er vel kanskje på tide
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Er den falmet på noen måte eller skal du bare smøre inn for å opprettholde finish? Er fenderlisten din laget av gummi og hva slags farge har den..? Litt vanskelig å se utifra bildet ditt, men jeg tyder den til å være av gummi og er sort?
Marius2002 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Laget av gummi og er grå Den er vel falmet og har enkelte "flekker" på seg Som ikke går vekk med skrubbing.
Ole Andreas Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 får hive meg på da, nettopp kjøpt oss en Nidelv 28 1987 mod fam båt (ikke noe leketøy desverre) Står en 180 hk diesel Bmw D636 motor i ann, gangtid er på 1100 timer ca så mye motor igjen:) ikke fått hentet den til bergen enda den står i kristiansand. skal bli godt å få båt sesongen på orgentlig driv igjen!! strøken motor fra babor fra styrbord
hanssae Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Laget av gummi og er grå Den er vel falmet og har enkelte "flekker" på seg Som ikke går vekk med skrubbing. Prøv Polytrol , vidunderstoff http://www.owatrol.com/index.php?langue ... s-polytrol
karl92 Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Får vel hive ut et bilde av min båt også Båten er av merket Summerfun, og er en 17 foter produsert av Clipper mener jeg. Den har en 50HK motor og går ganske greit med det.
ehrnst Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Oohh... Solgte min clipper i fjor. Ikke mange sånne tror jeg. Ganske gode og stabile båter. Gjør vel en 30knop den der?
koll Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Skal ned til spania nå om to uker og teste pappas nyinnkjøpte princess v62
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Laget av gummi og er grå Den er vel falmet og har enkelte "flekker" på seg Som ikke går vekk med skrubbing. Prøv Polytrol , vidunderstoff http://www.owatrol.com/index.php?langue ... s-polytrol Takk! Skal testes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå