sondre Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg er litt tidlig ute og sonderer litt. Leasingen på folkevogna går på siste året, den må leveres inn i desember. Som dere da sikkert skjønner er jeg på jakt etter en ny bil innen den tid. Det første jeg tenkte på var en 116i '05 (som BMW verkstedet jeg bruker mener er en bra bil) disse ligger på ca. 200 000,- i dag. jeg tok en liten runde på Finn og fant noen 7-serie (728 fra '97-00 som også ligger i samme prisleie - for ikke å nevne Lexus IS200 '00-'02 (vet det er å banne i kjerka men...) Uansett så er jeg ute etter en bil som starter og som ikke byr på (for mange) problemer - og som skal være en bil nr 2 (brukes til og fra jobb + litt til). Er det noen som har noen synspunkter eller forslag til hva som kan være interessant som en bruksbil #2 til under 200 000,-
KireS Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Facelift E39 er jo en nydelig bil som man kan finne til den prisen med ikke så altfor mange km på.
sondre Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Nå har jeg jo allerede en 2002 525dat og kunne godt tenkt meg en annen bil som #2. Men noe av det viktigste er at den skal være driftsikker og med lite problemer...
KireS Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 I see, to e39 kan jo bli litt overkill. Da er vel 1 serien et godt valg.
SST Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hva med noe slikt, Sondre: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=
sondre Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Skulle jeg gå etter hjerte så er absolutt en '02 e46 320 cupe (2,2 l) noe jeg sikler etter, men jeg ser for meg at driftsutgifter og vedlikholdsutgifter blir betydelig større på en slik en kontra en 116i. Og som linken til Fredrik viser så skal 1-serien være veldig bra selv om den ikke har så mange år på baken, jeg kan nevne at BMW-verkstedet jeg bruker rådet meg å styre unne 2004 modellen da 2005 var mye bedre (1-serie). Vet ennå ikke om jeg skal la hjerte eller fornuft bestemme, men det blir nok en Bimmer
spz Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg kjøpte nylig en 2000 318i touring som var gått 119' km og var i utrolig god stand både innvendig og utvendig. Den kom med to sett bra dekk, begge på 18", AC Schnitzer senkesett, proff soting, Mtech frontfanger, delskinn alcantara sportsseter, sort takhimling, Mtech sport multiratt, nylig proff touchup av lakken samt nettop hatt service 2, m.m.. Dette betalte jeg under 150'000 for, noe jeg mener er en veldig bra pris for et utrolig bra eksemplar av en bil Spesiellt siden forrige eier er formann ved Bavaria karosseri i Stavanger vet jeg at bilen er behandlet fint og tatt godt vare på. Bare en pekepinn på hva som er mulig i den prisklassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå