Gå til innhold

Den store E-30 bildetråden


EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Larsinnj; En BMW skal ha blanke nyrer. Uansett farge. Det forstår flesteparten til slutt. : ) hehe Med engang de blir sorte, så "forsvinner" fronten. spør du meg. Drar alle bmw'r under en kam, sorte nyrer er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsinnj; En BMW skal ha blanke nyrer. Uansett farge. Det forstår flesteparten til slutt. : ) hehe Med engang de blir sorte, så "forsvinner" fronten. spør du meg. Drar alle bmw'r under en kam, sorte nyrer er feil.

+1

Btw, er helt nydelig den bilen din Fliid :)

Utrolig strøkent fra ende til annen!

Dog syns jeg du trenger en form for bakfanger (Mtech2?), og originalsotede baklykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener med M-tech'n. Men for og ta poenget med bilen (utseèndet messig. For fokuset står overhodet ikke der. egentlig. Men men) . Helt fra starten var poenget å ikke bruke en eneste for for M-tech. Dette er av den grunn at dette er noe "alle " skal ha, dermed bestemte jeg meg for å bruke smale fangere. For du kan få en "original" bil tøff. M-tech er jo og originalt. Men dere skjønner hva jeg mener. Hade jeg hatt M-tech bak, så hadde jeg hatt det hele veien. Så det komer aldri M-tech på denne bilen.

Takk for skryt, og jeg er veldig enig, og faktisk på vei til å bytte lyktene bak. De original sotede er det veldig lite sannsynlighet for å få fatt i. Selvom det er noen slengere her og der på Ebay. Men jeg liker det å forske litt, å prøve litt forskjellig. Så baklyktene er ett punkt jeg ser på. Men fangerene, no way : ) Nå som de original sotede gikk ut av produksjon, så skal jo "alle" ha de og. Så det blir ikke handlet inn slike. mhw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødsotede er utelukket da jeg ikke har sansen for rosa lys og liker det heller nedtonet. slik som hele bilen er. Men de ble kanskje hakket for nedtonet nå. Lakkerer som har tonet lyktene sorte, mens rødlagene under er det en venn som har gjort. Man kan jo kalle det hjemmesot, uansett : )

Helt nye originale lykter kler bilen meget godt. Det har jeg prøvd, før de ble mørke slik som de er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikE30+'s første E30, før V12 ombygging:

m6pttdjfn8y8nvw1ryj8.jpg

Limmet's E30. En legendarisk E30 for oss tuningorienterte.

k03b6jx6v1awdsvajsyk.jpg

Rune H's preface M-tech II

ci7l1025007op9s6ejit.jpg

Ombygd DTM Linder.

vzwtd61j1qd96wdo9ejh.jpg

SS' 'saiko' E30 336TT, i grønn versjon. Et motorom som kan få en ingeniør til å svime av.

nwp0024kagbua3zjemtb.jpg

BS bygd E30 "M3" med 750hk. En mal for hvordan et motorom skal se ut.

czhb5ojq1lx70fiocpj7.jpg

Uferdig E30 med verdens peneste rødfarge.

htrhr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...