Bmweee Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hvor ble det av den Dtm e30'en som er avbildet?..ruud racing kjørte vel med en cossie motor i den sist eg har hørt/sett noe til den for endel år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Regner med det er den blå du mener? Går vel en slik i/ved rauma tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det ikke en som jobber på FMS som eier DTM-saken nå a? lever ennå denne ja Niiiice! Har du noen nyere bilder av den? Er den fortsatt i samme rødfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Her er den den på Gatebil Våler i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ååååhh..den er fortsatt like fin, selv om jeg kunne gjort den eeeenda finere Kjedelig at eier har bytta ut de sinnsykt brede og råe rs-felga mot noen kjipe brock'ere. Det der er den eneste M3'n jeg kunne ha godtatt et "kastebytte" med, mot et mellomlegg fra min side såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er ikke like fin desværre. var stor farveforskjell på fremskjermen+ att sparklet på en av baksjermene var sprukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrdah Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hva heter felgene på denne? http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... yxlyt9.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Mener det der er Borbet T felger om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrdah Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Her er ett par bilder av min.. ikke verdens beste kvalitet... meen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Satan for en lekker farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå