Gå til innhold

Har kjøpt meg E46 328ci! UPDATE 19.04 SIDE 7!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for all den hyggelige tilbakemeldingen :)

Planene så langt er:

- M3 panser: Ferdig (satt det på i dag, men mangler et deksel)

- Chrom nyrer: Ferdig (ble penere ja)

- Kanskje fjerne øyelokk, men er veldig usikker på dette, da jeg har begynt å like de litt.

- Angel eyes frontlykter (bestilt)

- Led baklys og m3 lykter til koffertlokk (bestilt)

- Nytt ratt fra nyere E46 (ratt er satt på, men har enda ikke fått airbag og multifunksjonsknapper)

- Matt chrom lister (satt på til dashen, men mangler armlener)

- M-tech skinn girkule (bestilt)

- 40/20 senkesett (har det liggende, men ikke satt på enda)

- Rette ut en liten bulk på c-stolpe (hvis noen vet om noen firmaer i nærheten som er flinke, si ifra. Handlevogn bulk som det kalles)

- Muligens sette på en M-tech 2 fanger og kanskje clubsport splittere (må vente til neste, neste lønning, så kanskje :) )

CSL bakluke blir ikke aktuelt. Den er stilig, men også dyr + at jeg liker bilen bak sånn den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette ble jo virkelig rått. Gleder meg til å se bilder av oppgraderingene du har gjort og spesielt M3 panseret.. Gratulerer så mye med en svært nydelig bil som absolutt har havnet i riktige hender. Jeg kjøper den av deg om du skal selge om 1,5/2 år.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen BMW igjen Anders! Hold deg til "skikkelig" BMW styling, ikke all den alternative. Men slik jeg kjenner deg, så tipper jeg at det blir "riktig" 8) . Eller så var det godt at du har satt på chrom nyrer, ser frem til bilder :) .

Ja, skal prøve å få den så "riktig" som mulig :)

Kan ta noen bilder igjen på onsdag når jeg har fått det dekselet til panseret som jeg mangler. Skal polere panseret og sånt også så.

Saltkjelen Skrevet: Søn Feb 03, 2008 23:49 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Se her ja, dette ble jo virkelig rått. Gleder meg til å se bilder av oppgraderingene du har gjort og spesielt M3 panseret.. Gratulerer så mye med en svært nydelig bil som absolutt har havnet i riktige hender. Jeg kjøper den av deg om du skal selge om 1,5/2 år..

Tror dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er panseret ferdig satt på. Jeg mangler det dekselet som spylerdysene skal sitte i, men se bort fra det. Det ble utrolig bra, og jeg er skikkelig fornøyd. Kjempe fint panser. Og den glippa folk snakket så om, er kjempe liten. Legger nesten ikke merke til den. Har tatt noen bilder av glippa og litt av bilen. Har også fått på chrom nyrer. Ble mye penere med det. Men nå er spørsmålet. Bør jeg beholde øyelokkene?

IMG_0751.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0746.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0742.jpg

IMG_0743.jpg

IMG_0752.jpg

IMG_0741.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ble usikker jeg nå. Jeg liker øyelokkene litt, men lurer også litt på hvordan den blir uten de. Tror jeg har de på til jeg får de nye lyktene, så kan jeg ta de av da og se hvordan det blir.

Vet hvertfall at chrom nyrer ble mye finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fin bil ! :wink: Tror ikke jeg ville gjort så mye annet med den egentlig. Kanskje mørke blinklys foran ? Så de ikke skriker så mye i forhold til resten av bilen. Sorte klarglass blinklys eller noe.

Ellers en kjempefin bil med deilig interiør ! Treverket er fint :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil :)

Og ikke minst spesiell og fin farge..

Den glippen tror jeg er slikt man bare skal la være å snakke om, så er det ingen som reagerer :wink:

Jeg ville beholdt øyelokkene tror jeg.. Det er stygt på f.eks e39 men på e46 med angeleyes så ser det ganske bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all den hyggelige tilbakemeldingen!

Vil ha de hvite blinklysene. Har det ellers på bilen, så vil ikke bryte det. Liker det også veldig godt.

Sant som du sier Superbeetle, hvis jeg ikke snakker om den glippa, så tviler jeg på at folk ser det.

Ramsen: PM sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...