ParamedicX5 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hehe...kanskje d. Planen er å bestille en Montego Blå E93, med lyst hudintr og pianolakk lister, og ettermontere Aerodynamikk kit, samt senking, Xenon og alu.felger. Men, tror nok jeg ikke handler på samme plass som den hvite og denne. Noen intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Det hørtes ut som et gjennomtenkt og forunftig cab valg! Men jeg kan desverre ikke hjelpe deg å bli kvitt E92'en. På lovlig vis i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hehe...kanskje d. Planen er å bestille en Montego Blå E93, med lyst hudintr og pianolakk lister, og ettermontere Aerodynamikk kit, samt senking, Xenon og alu.felger. Men, tror nok jeg ikke handler på samme plass som den hvite og denne. Noen intr? Jeg er intressert, men helst i å selge deg en ny bil!! Hvis du ikke kontakter meg så får jeg lete etter visittkortet ditt! Jeg følger med i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 De Hartge felgene har aldri sett så bra ut som på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ble RÅ me de Hartge felgene :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hehe...kanskje d. Planen er å bestille en Montego Blå E93, med lyst hudintr og pianolakk lister, og ettermontere Aerodynamikk kit, samt senking, Xenon og alu.felger. Men, tror nok jeg ikke handler på samme plass som den hvite og denne. Noen intr? Skal du ha ny bil igjen?!? Vasker du spenn eller hehe... Montego på E93, bør vel ikke bli så ille det, hva slags motor blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 De Hartge felgene har aldri sett så bra ut som på bin bil Helt enig. Det blir umulig og overgå disse her. Vi prøvde disse på en hvit E93 (cab), men det var ikke videre rått,- men på rød bil - SINNSYKT perfekt. Synd de er nesten uoverkommelig dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Hehe...kanskje d. Planen er å bestille en Montego Blå E93, med lyst hudintr og pianolakk lister, og ettermontere Aerodynamikk kit, samt senking, Xenon og alu.felger. Men, tror nok jeg ikke handler på samme plass som den hvite og denne. Noen intr? Skal du ha ny bil igjen?!? Vasker du spenn eller hehe... Montego på E93, bør vel ikke bli så ille det, hva slags motor blir det nå da? Blir nok en 320D, som kommer nå på E93. Er meget fornøyd med den. Var i Skien i går i Bilsalongen og testet nye M3, men endte opp på E93 med 320D. Så nå skal jeg vurdere om min skal selges, for nå er "prosjektet fullført". Så spørs d om noen vil ha en slik kjerre som min da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Blir nok en 320D, som kommer nå på E93. Er meget fornøyd med den. Var i Skien i går i Bilsalongen og testet nye M3, men endte opp på E93 med 320D. Så nå skal jeg vurdere om min skal selges, for nå er "prosjektet fullført". Så spørs d om noen vil ha en slik kjerre som min da... :roll Så Bilsalongen besitter en E92 M3??? WTF Petter!!! Så du skal handle i Skien ja, av Petter eller Martin? Diesel i en cabrio...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Blir nok en 320D, som kommer nå på E93. Er meget fornøyd med den. Var i Skien i går i Bilsalongen og testet nye M3, men endte opp på E93 med 320D. Så nå skal jeg vurdere om min skal selges, for nå er "prosjektet fullført". Så spørs d om noen vil ha en slik kjerre som min da... :roll Så Bilsalongen besitter en E92 M3??? WTF Petter!!! Så du skal handle i Skien ja, av Petter eller Martin? Diesel i en cabrio...? Snakket med Petter ja. Diesel på 177/350 NM går jo fra 325 bensin i ytelser, så klart det bllir bra. Cab. er jo nesten som coupe med det nye taket som den kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 En E93 320d veier 1655 kg og har 177 hester. En 325i veier også 1655 kg, men har en tre liters rekke 6 bensinmotor på 218 hester. Hvordan kom du egentlig frem til at en 320 diesel "kjører fra" en 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 En E93 320d veier 1655 kg og har 177 hester. En 325i veier også 1655 kg, men har en tre liters rekke 6 bensinmotor på 218 hester. Hvordan kom du egentlig frem til at en 320 diesel "kjører fra" en 325i? Hørt om begrepet Nm? Dreimomentet på akselerasjon har en anderledes kurve enn bensin. Dvs at en 320D 177 HK bruker kun 0,2 sek lengre tid enn 218 HK 325 (3.0l) på 0-100 km/t. Dvs hvem betaler såfall 110.000 NOK i avgifter for denne forskjellen. I tillegg er det også forskjell på forbruk. Eneste man savner da er den gromme lyden fra 6'ern. Men har man musikkanlegg så overlever man nok... Dessuten er verditapet mindre på diesel. Testfakta; Type Kubikk Syl Ytelse 0-100 km/t Toppfart Forbruk - 320d 1995 cm³ 4 177 HK/350 Nm 7,8 s 232 km/t 4,9 l/100 km - 325i 2996 cm³ 6 218 HK/270 Nm 7,6 s 245 km/t 7,9 l/100 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Det resonementet der er jeg totalt uenig i. Diesel har en karakteristikk som for meg blir totalt feil i en "sportslig" bil. Dette handler for meg ikke om tørre tall, men hvordan en bil er å kjøre, hvordan den føles. En diesel har et altfor kort og stressende arbeidsområde til den type bil. Mener jeg. Diesel passer i en stor og tung bil med automatgir. Evt i en traktor. Som jeg har sagt før; ville heller hatt en bensin med 200hk enn en diesel med 300hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Jaja...og alle kjører ikke bil på samme måte... Som tidl. M5 eier, ser jeg i dag mye mere glede av ytelsen i forhold til bymiljøet jeg ferdes i, og ikke minst i forhold til at jeg lovlig kan kjøre fra meg hver dag i jobb utenom å risikere førerkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Jada, jeg ser den. Ville bare poengtere at tall ikke nødvendigvis forteller alt. Skal prøve M3n i Skien på lørdag. Svarte den til forventningene dine? Er jo selvfølgelig begrenset hvor mye man får "testet", men man får jo et inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå