StianA Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 i denne tråden skal man fortelle så mye man vet om brukeren over seg, ting man kan fortelle er jo hva slags bil han har, interesser, musikksmak, personelighet, bosted, hva personen liker osv (litt juks og skjekke profilen da) neste mann eller kvinne begynner
Fredrik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Tja... med tanke på nikket er du fra Kongsberg, født i 1987 og heter trolig Stian eller kanskje Christian... og du kjører feil bilmerke.
Hyggmaister Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Fredrik Olsson, bor i Danmark og jobber for koed. Kjører en e46 318i Touring, ellers Porshe, BMW og Mercedes-frelst. Har tidligere kjørt blant annet 911carrera Sitter med planer om å flytte hjemover, da først og fremst til østlandet Riktig?
Fredrik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Fredrik Olsson, bor i Danmark og jobber for koed. Kjører en e46 318i Touring, ellers Porshe, BMW og Mercedes-frelst. Har tidligere kjørt blant annet 911carrera Sitter med planer om å flytte hjemover, da først og fremst til østlandet Riktig? Nei, men jeg liker både Porsche og Mercedes-Benz... og jeg har sånn delvis flyttet tilbake til Oslo.
knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hmm.. nei, dessverre, eneste jeg vet er at han har rett bil
Thomaz Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Mexos aka Julian.. 20 år gammel.. Er fra Tondheim å studerer nå i Oslo.. Kjørte 325 cab før, å har nå en 318..
ehrnst Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Thomaz/Thomas tydelig en tidligere japse-fantast men har kommet på bedre tanker
Odd-M Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 ehrnst: Skapdieselfantast rundt 20 år med forkjærlighet for turbotrim og seksere
fre Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Vet ingenting om Odd-M Men tipper han heter Odd-M Og har 530diesel! Forøvrig er jeg Fredrik Olsson, og har aldri hatt E46 318i Touring men fort å blande to Fredrik'er ja!
R Andersen Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Begge Fredrik`ene fra Danmark kjører E46! Men den ene drikker mere fra grønne flasker enn den andre...
Geir Anders Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Raymond er fra den mest harry byen i Norge antaglivis. Han er derimot en meget habil fører på bane, og liker å ha flere ting i luften samtidig. Hatt endel M3'r av forskjellig årgang, og har vel 2 idag.. E30 prosjekt, og den gule. Raymond spytter også mye penger i oppussingen av huset sitt, som han har med sin kjære samboer (eller tar jeg helt feil?) Ellers liker han fester med tema fra noen tiår tilbake, om vi skal tro på bilder fra facebook
haavard Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 R Andersen er moderator og har like mye å finne på som meg på jobb, ser det ut til. Han kjører E30 M3 og E36 M3.
Fredrik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Begge Fredrik`ene fra Danmark kjører E46! Men den ene drikker mere fra grønne flasker enn den andre... Hehehe... det var dagens... ... Det er nok Fredrik som drikker mer fra grønne flasker iom. at jeg foretrekker rødt eller hvitt innhold fra litt større grønne (grønn/brune) flasker...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hehe.. Kul tråd Kjenner jo for så vidt ikke fredrik, men han er over 40 tror jeg, liker mye bra musikk, kjørte 318 touring helt til kona overtok den da han delvis flyttet til oslo! Han liker bilene helt originale og når han skal ha seg ny bil skal den være med minst mulig utstyr som sportsseter osv... Fredrik har fantastisk mye peiling på bmw når det gjelder forskjellige årganger, motorbetegnelser, rpm, toppfart, hk osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå