Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig mye respons her. :roll:

Her er noen bilder av iPhone-dock-dingsen:

JMG_2697.JPG

JMG_2718.JPG

Har også fått meg girkule med lys i. Gjorde den tappen at jeg kjøpte med ledningsnettet som var anbefalt av Koed, men dette passer selvfølgelig ikke på e46. Den er koblet nå koblet til askebegerlyset.

JMG_2728.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

najs..

For oss som ikke har CDskifter orginalt baki, ligger det klart med kabler til å koble opp Ipod saken?

Nei det er ikke alle europeiske som har kablene klart. Men du spesifiserer det når du bestiller, så får du ett ledningsnett som du plugger rett baki spilleren forran. Bedre lyd\mindre støy, og mindre kabelstrekk i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaaaaais som de sier i Kill Buljo :) Fornøyd med Intravee'en? Kjører selv med Dice, og er kjempefornøyd :)

Jepp, er fornøyd jeg. :) Skulle egentlig ha Dice selv, men jeg hørte at de skulle fikse "ladeproblemet" snart, så mens jeg ventet på dette fant jeg Intravee, og likte den bedre. :)

najs..

For oss som ikke har CDskifter orginalt baki, ligger det klart med kabler til å koble opp Ipod saken?

Det kommer litt an på hva du vil ha. Velger du Intravee som jeg har, må denne kobles til bak, mens Dice kan kobles til hvor som helst. Det er ikke noe poeng i å bruke de ekstra kronene på Intravee om man ikke har navigasjon i mine øyne. Resten svarte CrZyWiz på. :)

du må få deg White-look pærer i tåkelyktene.. selger dem på GS ;)

Ja, jeg burde det, men glemmer det hver gang jeg bestiller noe. :oops:

Har ny fanger på vei nå, så blir sikkert nye tåkelys og pærer (evt. xenon) der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, det står nok et BMW-artikkelnummer på den. :)

Liker den jeg har jeg også, men den må lakkeres om da neon har klart å vært borti den ved en parkeringsplass eller noe, så da tenkte jeg at jeg kunne forandre litt. Blir jeg ikke fornøyd så bytter jeg tilbake igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje det var litt klønete plassering, dekker jo for OBC ++..men sikkert deilig med musikk i bilen ;)

Litt OT, hvordan får du til Facebook ikoner osv? Jailbreaking?

OBC er ikke der på e46 ;)

Nei du trenger ikke jailbreake. Søk på facebook i appstore, så finner du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste den dekker for er viftehastighet-knappene og knappen for å ta opp/ned rullegardinen bak. OBC-knappen er på lyshendelen, og infromasjonen er i instrumentpanelet/navi-skjermen. Er kun temperatur og viftehastighet i det nederste displayet.

iPhonen er original uten noe form for jailbreaking eller andre slike ting, jeg har bare lastet ned Facebook-applikasjonen til iPhone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, det står nok et BMW-artikkelnummer på den. :)

Liker den jeg har jeg også, men den må lakkeres om da neon har klart å vært borti den ved en parkeringsplass eller noe, så da tenkte jeg at jeg kunne forandre litt. Blir jeg ikke fornøyd så bytter jeg tilbake igjen. :)

He? skal du selge leppa di sier du? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje det var litt klønete plassering, dekker jo for OBC ++..men sikkert deilig med musikk i bilen ;)

Litt OT, hvordan får du til Facebook ikoner osv? Jailbreaking?

OBC er ikke der på e46 ;)

Nei du trenger ikke jailbreake. Søk på facebook i appstore, så finner du det :)

Jeg mente seff klimaen! Hehe... Takk for tipset..er fersk epletelefon-eier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...