RoaldJ Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 ska du bytta, så må du evt bytta panser o da, får å få klaringane bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Du har det meste liggende du tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 ska du bytta, så må du evt bytta panser o da, får å få klaringane bedre..Ja... derfor jeg tviler på det blir noe av det prosjektet. Tenkte litt på lyktelister som en løsning, men tror det blir jalla...Du har det meste liggende du tydligvis Ja, det har blitt litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtecpowa Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 digger det du gjer:) du gjer sånne sprø ting som andre ikkje tenker på, også blir det bare heilt rått i tillegg:) stå på, og eg digger bilen din:D!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 trur mellomromme hadde flytta seg t mellom øyelokka å pansere då egentligt. måtte sveist bad-look då evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Da var nytt ratt montert. Den opprinnelige planen var å kjøpe originalt perforert ratt, men da disse kun ble levert på coupè med ZHP-pakke siste produksjonsår i USA er prisen deretter. I tillegg er det nok ikke så mange andre enn meg selv som ser forskjell. Løsningen ble selvfølgelig eBay der jeg kjøpte et brukt ratt som hadde blitt omtrukket med perforert skinn på sidene og sømmer i M-fargene. Når jeg kjøpte rattet betalte jeg i tillegg et depositum som jeg får tilbake når de har mottatt mitt gamle ratt i retur (valgfritt). Flott ratt!(og flott bil)Hvordan er kvaliteten og er ser det bra ut etter et års bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk for det. Kvalitetsfølelsen er ikke like god som på et originalt nytt ratt, men det forventet jeg ikke heller. Rattet ser faktisk like pent ut, og er ikke slitt på noen måte i løpet av den tiden jeg har hatt det. Nå står riktignok bilen min alltid i garasje, så det blir minimalt med sollys på rattet, noe jeg mistenker er den største fienden. Bilen vurderes forresten solgt om det er noen som vurderer en slik bil, eller kjenner noen som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ny bil er (etter planen) på vei, og denne kommer derfor for salg. Bilen skal eu-godkjennes og slikt før jeg legger den ut, men om noen er interesserte er det bare til å ta kontakt. - 2001-modell 320Ci coupè 2.2 170hk. - Manuell gir - Kjørt ca. 197000km - Kjøpt ny i Norge - Originale 19" BMW Performance-felger - M-tech II, sorte sportsseter i skinn, xenon, Harman/Kardon-stereo, elektrisk rullegardin i bakvindu, 16:9 navigasjon med 3D-visning og CD-spiller foran, Intravee iPod-adapter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Fikk du bestemt deg eller? Blir det den jeg tror det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Det er ihvertfall det som er planen, men ingenting er sikkert før nøklene er i hånden. Skal hente den i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Bumper denne igjen jeg. Bilen har nå vært på eu-kontroll, og fikk feil på vibrasjon på bremsene foran (dette ante jeg ville skje) og at den ikke tok likt på håndbrekken. Nye bremseskiver er handlet inn og vil bli byttet ganske snart. Alt av håndbrekkdeler har jeg byttet tidligere så der er det bare justering som skal til. Om det er noen som er interesserte, ikke nøl med å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Deilig ratt! Fin nybil du har fått deg og forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Da er bilen solgt etter nesten fire år i mitt eie. Litt vemodig å se den dra avsted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Alltid kjipt å selge bil, men deilig å få inn pengene. Solgte du felgene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå