awt Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Det ble noen tusenlapper, men prisen jeg betalte fikk jeg estimert når de drev verksted på Forus, det har bare aldri helt passet å gjøre dette før nå. Hvordan prisene har utviklet seg siden den gang vet jeg ikke, men jeg vil ikke si en pris som kanskje ikke stemmer i det hele tatt nå lenger. Det har nok også endel å si på hvor bulkene er og hvordan de ser ut. Bestilte meg service til bilen i Flensburg i dag (beklager Roald ), så nå blir det Tysklandstur i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Fint med bulkfri bil Men den knappen til bakluka, ligger ledningene klar under dekselet der eller må det kobles opp? Edit: Og har du delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 61318365579 er dele nr på bryteren som er orginal i min E38. ser helt lik ut som den han har satt i denne E46`n gs bildeler har 8 stk brukte til 137,50 ny skal de ha 702,10 for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 sjekket realoem.com og den bryteren har samme dele nr i E38 og E46. så er den du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Takker! Fant den på GS.. Men er ledningsnettet lagt opp også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 det vet jeg desverre ikke. da må du nok vente på svar fra trådstarter eller noen andre som vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Er samme knapp til alle biler ja. Ledningsnettet er nok ikke lagt opp. Det trengs en ledning inn til koblingspanelet bak hanskerommet, en ledning til jord og en ledning til lyset i knappen. Jeg kjøpte min knapp for en femtilapp eller noe på eBay, da fikk jeg også med kontakten som skal inn i bryteren, noe en bør ha. Kontakten koster bare 30,- eller noe slik på GS, så det er ikke så stor utgift uansett. En bør også kjøpe slike "pinner" som skal inn i kontaktene, det trengs en slik bak hanskerommet. Tror også det er mulig å kjøpe ferdige ledninger med slike pinner på, men er litt usikker på lengden på disse. Ikke noe stor jobb, men kan være litt tungvindt å fjerne dekslene. Jeg brukte denne, denne og denne guiden. Er mye likt i de guidene, men mener jeg trengte alle tre for å finne svar på det jeg lurte på. Knappen tror jeg jeg har brukt hele en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Hvilken service skal du ta da? Og hvor mye kommer det til å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Jeg skal ta Inspection 1-service og prisen ble €340 fikk jeg beskjed om. Jeg vet ikke hva en slik service koster i Norge, men synes ikke ca 2700,- er altfor verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Hadde service på bilen hos (som mange andre) Albert Bauer i Flensburg i dag. Foruten inspection I, ble det skiftet bremseklosser foran, noen reimer, bremsevæske og annet dilldall. Veldig fornøyd med servicen jeg fikk der. Det første som skjedde var at bilen ble heist opp på bukk, og en mann gikk gjennom bilen sammen med meg og påpekte ting som burde byttes sammen med meg. Det ble ikke gjort en eneste ting som ikke var avklart på forhånd (noe jeg føler lett skjer i Norge). I tillegg fikk jeg gratis taxi tilbake til hotellet og bilen var nyvasket når jeg hentet den igjen. Det var også en e46 M3 med BBS-felger og en e39 touring der med norske skilt, noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 hvorfor helt til tyskland for service? tar det ikke utrolig lang tid å kjøre ned dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Servisen hos Albert skal være helt enorm og kvaliteten på jobben likeså. Og så får man jo en flott tur i godbilen med på kjøpet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 hvorfor helt til tyskland for service? tar det ikke utrolig lang tid å kjøre ned dit? Det tar 3-4 timer fra man kjører i land i Danmark, så det er ikke så veldig langt. Ferjeturen gikk over natten så den merker man ikke så veldig. Servisen hos Albert skal være helt enorm og kvaliteten på jobben likeså. Og så får man jo en flott tur i godbilen med på kjøpet;) Ja, jeg har ikke et eneste vondt ord å si. Dette er litt for turen også, vi kjørte ned til Hamburg etterpå. Er her til onsdag tenkte vi. Skulle egentlig handle felger, men han jeg skulle kjøpe av hadde plutselig ikke på lager lengre, så det ble lite med sommerfelger i denne omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Meget flott bil du har, liker alt du har gjort Skal selv bytte ut min mtech2 front, tenker på m3 med acs leppa da, er for mangen i stvg med mtech2 føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Takk for det. Hehe, har selv tanker om å bytte min tilbake til M-tech, men får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå