Yngvejos Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de din er jo ombygd den også Håhå, nå kaster du stein og kan regne med en leksjon i hva rammenummeret hans starter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de din er jo ombygd den også Hehe, også to lag med uorginal lakk og s50 maskin...ikke mye orginale greiene igjen der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de din er jo ombygd den også Hehe, også to lag med uorginal lakk og s50 maskin...ikke mye orginale greiene igjen der;) hehehehhehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Støtter Torek der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Det er jo snart flere ombygde nå enn orginale her i landet. Fint for oss som har orginal da, for til dyrere blir de din er jo ombygd den også Håhå, nå kaster du stein og kan regne med en leksjon i hva rammenummeret hans starter på. WBSAK Fortsatt ikke gjort noe som gjør at den ikke går an å få tilbake til orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beh3motH Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Min vogn. Work in progress. Får bare minmale opgraderinger utsene messig. enkel og clean http://bildr.no/view/687930 http://bildr.no/view/687931 http://bildr.no/view/687934 Håper dere liker det dere ser:D Cheers bEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Peneste bilen her inne er Carl haakon sin E36, og FTE sin E30! Helt perfekte biler begge! Har ikke noen bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 finaste på forumet er e28_fredrik sin e38 730da..eneste personen her virker det som, som har skjønt at man skal knesenke biler og presse inn noe kantfelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 finaste på forumet er e28_fredrik sin e38 730da..eneste personen her virker det som, som har skjønt at man skal knesenke biler og presse inn noe kantfelger:) Det er mange flere av oss som også har skjønt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Peneste bilen her inne er Carl haakon sin E36, og FTE sin E30! Helt perfekte biler begge! Har ikke noen bilder men.. Takker for det, ZhilleN Jeg har et bilde her, skal vi se.... Der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Marius_e30: den var skikkelig fin! har du mer info?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Syns fargen på FTE sin E30 gjør den til noe for seg selv. Du bør vinne "tøffeste farge" tittelen i det minste Kan ikke tru at jeg likern så godt, fordi jeg vanligvis misliker brune biler veldig sterkt...! PS: Jeg føler en trang til å slikke på bilen din. Minner meg om godter med Cola-smak som jeg spiste som liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Ja, bilen til FTE er beyond det aller meste synes jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 E30: FTE sin eller Larsen-Racing sin M3 E36: Carl Haakon, men den skulle vært lavere. E46: Coupe´en som Morgan bygget E90: Gaasen sin E91 eller Ehd sin E90 E39: BmwPower E60: caaatooo sin gamle 525ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå