andreastrones Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Fantastisk flotte bilder, en helt nydelig bil, og jeg bare elsker felgene dine!
Odd-M Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Ser at bilen ser kølsvart ut på noen bilder men blir mørkeblå, nærmest Monacoblå, i sollys. Er det mye blåskjær i karbonsvart? PS: nnnydelig børse!
m-blå Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Ser at bilen ser kølsvart ut på noen bilder men blir mørkeblå, nærmest Monacoblå, i sollys. Er det mye blåskjær i karbonsvart?PS: nnnydelig børse! Det er en god del blåskjær i karbonsvart ja, spesielt i direkte sollys.
m-blå Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Tok noen bilder i går av diverse utstyr på bilen. Må presisere at det ikke er E.H.D som har tatt disse. Hadde nok vært av bedre kvalitet da. Interiør.... Head-up display... Komfortstoler med kjøling (innebygde vifter).... Adaptive xenonlys (ved sving følger lyset kurven).... Fjernkontroll til dieselvarmer.... panoramasoltak....
Hansh Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Flott bil du har der! Tror du burde måle forbruket ved å fylle full tank og se hvor mye du får fylt på igjen etter en viss distanse for så lenge du har økt rulleomkretsen på hjulene tror bilen at den ruller kortere enn den faktisk gjør. Av samme grunn har du sikkert omtrent ingen speedometermargin heller. Byttet forresten selv fra Nankang dekk (fulgte med bilen) til samme Dunlop dekk som du har foran for ca. 1 år siden, og er veldig fornøyd med dekkene etter en god del km.
m-blå Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Flott bil du har der!Tror du burde måle forbruket ved å fylle full tank og se hvor mye du får fylt på igjen etter en viss distanse for så lenge du har økt rulleomkretsen på hjulene tror bilen at den ruller kortere enn den faktisk gjør. Av samme grunn har du sikkert omtrent ingen speedometermargin heller. Byttet forresten selv fra Nankang dekk (fulgte med bilen) til samme Dunlop dekk som du har foran for ca. 1 år siden, og er veldig fornøyd med dekkene etter en god del km. Hei du! Har sjekket speedometeret. Viser 1km/t for lite nå, mot 4km/t. før. Forbruk har jeg ikke sjekket, men det går jo ann og gå inn og justere måleren da.( via pc på bmw-verksted). Tror nok ikke jeg bryr meg så mye om det.
E.H.D Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Tok noen bilder i går av diverse utstyr på bilen. Må presisere at det ikke er E.H.D som har tatt disse. Hadde nok vært av bedre kvalitet da. Ble jo bra bilder det også, var faktisk overraskende bra vidvinkel på det første interiørbildet. Så der ser man fordelen med kompaktkamera med god vidvinkel (tilsvarende 28mm). Og til de som lurer, kjøling i sete var ingen dum ting å ha.
m-blå Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Tok noen bilder i går av diverse utstyr på bilen. Må presisere at det ikke er E.H.D som har tatt disse. Hadde nok vært av bedre kvalitet da. Ble jo bra bilder det også, var faktisk overraskende bra vidvinkel på det første interiørbildet. Så der ser man fordelen med kompaktkamera med god vidvinkel (tilsvarende 28mm). Og til de som lurer, kjøling i sete var ingen dum ting å ha. Er godt fornøyd med det lille helautomatiske kameraet mitt jeg ja. Greit til mitt bruk, bilder der og da uten og tenke Må benytte anledningen til og takke deg igjen for de flotte bildene!
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Oser av kvalitet på disse bildene her. Rett & slett en drømmebil . OT: Hvilket type kamera brukte du her m-blå?
m-blå Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Oser av kvalitet på disse bildene her. Rett & slett en drømmebil .OT: Hvilket type kamera brukte du her m-blå? Bildene av bilen utvendig og i fart er det E.H.D her på forumet som har tatt. Du får spørre han hvilket kamera han har. Han hadde en hel bag full av fotoutstyr. Skal ikke ta æren for de bildene. Bildene innvendigt har jeg tatt med mitt Canon ixus 860is.
Steffan C Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Bildene av bilen utvendig og i fart er det E.H.D her på forumet som har tatt. Du får spørre han hvilket kamera han har. Han hadde en hel bag full av fotoutstyr. Skal ikke ta æren for de bildene. Bildene innvendigt har jeg tatt med mitt Canon ixus 860is. Både higen etter å lære samt økonomi gjør at jeg ikke kommer til å handle samme utstyr som E.H.D. Men kunne godt tenkt meg et slikt kompaktkamera med vidvinkel, så takk for svar .
E.H.D Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Kan jo bare legge til at jeg bruker et Canon 40D speilrefleks med forskjellige linser. Brukte en EF 70-200mm f/2.8L IS på kjøre- og felgbildene. På de andre ble disse brukt, EF-S 10-22mm og EF-S 17-85mm IS.
m-blå Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Uff.... da var tiden allerede kommet til og legge om til vinterdekk. Er ikke glatt her enda, men saltebilen var ute i dag morges og vil ikke utsette felgene for saltet. Så nå står det "kun" 18" vinterdekk på bilen igjen. Så i dag fikk felgene en grundig vask og satser på en polering i morgen før de blir stuet vekk. Heldigvis ingen merker eller uhumskheter på de. mmm...kanskje jeg vurderer ett salg av 20 tommerene? Er kjempefornøyd med dem men.......
E.H.D Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 mmm...kanskje jeg vurderer ett salg av 20 tommerene? Er kjempefornøyd med dem men....... Salg, allerede Hva skal du da ha Må vel snart legge om jeg også
m-blå Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 mmm...kanskje jeg vurderer ett salg av 20 tommerene? Er kjempefornøyd med dem men....... Salg, allerede Hva skal du da ha Må vel snart legge om jeg også Hmmm....er bare litt rastløs av meg og tanken er jo at det er billigere og finne på noen nye felger enn og bytte bil så ofte. Er jo veldig fornøyd med felgene og dekkene....men det er jo alltids andre ting som frister. Kommer sikkert ikke til og legge ut noen salgsannonse men hvis det er noen som leser her og kommer med ett fornuftig bud, så kan det jo hende at de blir solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå