Hanzo/// Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Har hørt mye bad shit om Hauge reklame i Bergen da... Har en kompis som jeg anbefalte at skulle sote vinduene sine hos Riis... Han gikk til Hauge og ble relativt skuffet. Mye bobler... Han gikk til Riis etterpå siden han fikk pengene tilbake fra Hauge. Nå er han fornøyd. De har Riis i Haugesund også. Vil anbefale å ta en tur innom dem. De vet hva de driver med. Jeg hadde aldri giddet å risikere å måtte komme inn igjen med bilen for en reklamasjonssak. Riis er flinke og de har mer å tape som organisasjon enn en som tar "Hjemmesoting" for lav pris. Nå hører det også med til denne historien at jeg har blitt stoppet to ganger i teknisk kontroll og gått gjennom dem begge gangene. Riis har gjort en kjempejobb og det skal dem ha all skryt for! Dersom det er noen her på forumet som skal sote vinduene sine i Bergen, gå til Åge hos Riis i Åsane. Han vet hva det går i!STÅ PÅ RIIS!! Jeg har nettopp tatt bilen min hos mobilglass her i bergen. Er meget fornøyd med resultatet. Så kan godt annbefale dem.
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 hørte på pris på soting av alle ruter (untatt frontrute selvfølgelig) her i Bodø, og både lydpåhjul og ei dekorsjappe skulle ha 5 laken for hele jobben på min E34. en kompis av meg fikk akkurat tatt en Audi A4 og det ble og 5 lapper. han har og blitt stoppet uten at de nevnte sotinga.
SuperGaute Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hørte på pris på soting av alle ruter (untatt frontrute selvfølgelig) her i Bodø, og både lydpåhjul og ei dekorsjappe skulle ha 5 laken for hele jobben på min E34. en kompis av meg fikk akkurat tatt en Audi A4 og det ble og 5 lapper. han har og blitt stoppet uten at de nevnte sotinga. Jeg fikk 6500,- i pris på lyd på hjul, og tintorama.... Kan kanskje ha noe med airbager å gjøre..? Men på tintorama kunne de ikke demontere hattehylla, og det forventer jeg blir gjort når man betaler en slik sum. Ingen andre i Bodø som toner ruter? Bokstavfabrikken kanskje? På lyd på hjul skal det iallefall blir gjort en god jobb etter det jeg hører.
Larsegutt Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Noen i Møre og romsdal som KAN og tone ruter og vil gjøre seg noen tusen!? Har en E-39 touring! I så fall send meg en pm!!!
thorern86 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 betaler 3750,- for alle rutene mine hos skandinavia solfilm i Trondheim. 6års garanti på jobb og film:) har hatt 3 biler der..blir knall bra.
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Har hørt mye bad shit om Hauge reklame i Bergen da... Har en kompis som jeg anbefalte at skulle sote vinduene sine hos Riis... Han gikk til Hauge og ble relativt skuffet. Mye bobler... Han gikk til Riis etterpå siden han fikk pengene tilbake fra Hauge. Nå er han fornøyd. De har Riis i Haugesund også. Vil anbefale å ta en tur innom dem. De vet hva de driver med. Jeg hadde aldri giddet å risikere å måtte komme inn igjen med bilen for en reklamasjonssak. Riis er flinke og de har mer å tape som organisasjon enn en som tar "Hjemmesoting" for lav pris. Nå hører det også med til denne historien at jeg har blitt stoppet to ganger i teknisk kontroll og gått gjennom dem begge gangene. Riis har gjort en kjempejobb og det skal dem ha all skryt for! Dersom det er noen her på forumet som skal sote vinduene sine i Bergen, gå til Åge hos Riis i Åsane. Han vet hva det går i!STÅ PÅ RIIS!! hehe..jeg er fornøyd iallefall:) Ikke så fornøyd med bakruten som abc gjorde, men gjerne det har litt med hvor trangt det er baki der. Riis ville ikke sote siderutene mine framme Var hos dem å ba om pris nemlig
tuder Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Da er det forskjell på Riis avdelingene, for på Lillehammer sota de alle rutene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå