Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Nydelige og svært interessante bilder. Liker at du har varierte, spennende og robuste bakgrunner. Meget pene bilder av en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Nydelige og svært interessante bilder. Liker at du har varierte, spennende og robuste bakgrunner. Meget pene bilder av en meget pen bil! Thanx! Selv om jeg bare er ansvarlig for bilen, og ikke bildene! Liker spesielt det første bildet. Ser ut som det er tatt rett ut av en BMW reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Ja, det var skikkelige stilige bilder. Syns i tillegg at bilde nr 5 var litt småfrekt. Nr 7 var interessant og stilig. Bilen er jo på størrtelse med en diger og lang 7'er.. Vurderer å kjøpe et speilreflekskamera så det går an å få tatt noen skikkelige bilder. Det blir jo så mye mer spennende å se bildene når det er ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Ja, det var skikkelige stilige bilder. Syns i tillegg at bilde nr 5 var litt småfrekt. Nr 7 var interessant og stilig. Bilen er jo på størrtelse med en diger og lang 7'er.. Vurderer å kjøpe et speilreflekskamera så det går an å få tatt noen skikkelige bilder. Det blir jo så mye mer spennende å se bildene når det er ordentlig... Nr 7 er jeg også meget fornøyd med! Ja du må få deg speilrefleks kamera. Sånn at du har gode minner og se på av bilen når den er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Kjapp photoshoot med Ellingz1.... Og bilen min er nå til salgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Fy søren så flott den bilen din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Fy søren så flott den bilen din er Thanx! Men nå er min også til salgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 det ble bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 340.000, fått mye respons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 340.000, fått mye respons? Bare det jeg regner som useriøse. Men har en mulig kjøper i Bodø + at en kompis har lyst å kjøpe. Men selger helst ikke bil til kompiser.... Har all tid i verden så stresser ikke. Tror det er lite aktivitet på autodb, men legger den ikke ut på finn.no før jeg er ferdig med ferie. Setter den vel til salgs i eller uttafor butikken også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå