Chris A Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 ok! Ikke så farlig med lista, Gaute! Litt artig å se dem forskjellige kombinasjonene folk tar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Noen som har erfaringer med innpress på 19" felger med 9,5" bredde på E60? Skal jo være 32 mm, men funker det med 20 mm? Dersom man har 275 bredde.... Jeg har 9,5x19" ET 17mm på min E61 og det er ingen problem. På E60 skal det jo være enda mer plass. Jeg ville kjøpt de du sier med ET32mm. og fått dette godkjent i vognkortet. Så ville jeg kjøpt meg en 15mm. Skikkelig spacer med lengre bolter. Dette vil da tilsvare ET 17mm. som ikke er noe problem med 9,5" 275 dekk. Legger med ett bilde av min med 9,5x19" med ET17mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Her er og ett bilde av vinterfelgene/dekka mine som er 8x18" ET20mm. Dekkene er 245/45-18". Har og montert 18mm. spacer her så "reell" ET er ikke mer enn 2mm. Går helt fint og ingen subbing, mye plass i hjulbuene på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Høres bra ut! Får se hvilket innpress jeg ender opp med, da jeg fikk den dramatiske meldingen i går om at felgene jeg vil ha kanskje ikke er å oppdrive til bilen min. Krysser fingrene for at det går bra. I morgen henter jeg M5 spoileren på posten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Høres bra ut! Får se hvilket innpress jeg ender opp med, da jeg fikk den dramatiske meldingen i går om at felgene jeg vil ha kanskje ikke er å oppdrive til bilen min. Krysser fingrene for at det går bra.I morgen henter jeg M5 spoileren på posten!! fikk også meldingen i dag... sikkelig bad news, og veldig rart at de som importere felgene med 5x120 i boltsirkel, men ikke med et 35 og et18... men han sa han fant noen i sølv... så vi får se får håpe på det beste hørte du var på hytta i påsken.. hvordan gikk det? kom du deg helt inn eller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Da må du poste bilder Gaute, med spoileren! Husk å nevn hvordan du festet/limte den! JEg er jo fortsatt på jobb Spennende og se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Høres bra ut! Får se hvilket innpress jeg ender opp med, da jeg fikk den dramatiske meldingen i går om at felgene jeg vil ha kanskje ikke er å oppdrive til bilen min. Krysser fingrene for at det går bra.I morgen henter jeg M5 spoileren på posten!! fikk også meldingen i dag... sikkelig bad news, og veldig rart at de som importere felgene med 5x120 i boltsirkel, men ikke med et 35 og et18... men han sa han fant noen i sølv... så vi får se får håpe på det beste hørte du var på hytta i påsken.. hvordan gikk det? kom du deg helt inn eller:) Gikk bare bra. Var ikke sny, men den kommer seg greit frem. Bestefaren din/Jan fikk jo prøve bimmer til og med. Jeg vil helst ha black chrome. Tenker at kanskje Hennessey felgene kan funke. Men alt håp for de andre felgene var vist ikke helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Da må du poste bilder Gaute, med spoileren! Husk å nevn hvordan du festet/limte den! JEg er jo fortsatt på jobb Spennende og se hvordan det blir! Skal legge ut bilder ja. Får den vel kanskje på bilen 04 april. Tenkte jeg skulle prøve å få lakkeringsverkstedet til og montere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Blir spennende og se hvordan det tar seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Blir bra med lista Gaute, det gir en liten ting som gjør mye for bilens utseende Hva er det som har skjært seg med felgene dine..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Blir bra med lista Gaute, det gir en liten ting som gjør mye for bilens utseende Hva er det som har skjært seg med felgene dine..? Ja jeg prøvde å legge spoilern på bilen ulakkert. Ser ut som det blir rått! Felgene er kanskje ikke å oppdrive.... Dersom de ikke er å få tak i, håper jeg at andøy dekkomsetning kan skaffe hennessey felgene. Er jo absolutt ikke ille dem heller! Men er samme merket, så er redd det skal bli problemer med dem også. Hehe... ser ut som tråden min er blitt en samleplass for dem med sølvfarget BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Greit med populær tråd når du engang skal selge den, kanskje. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Da det ser litt dårlig ut på de felgene jeg ville ha, har jeg funnet en annen felg som jeg urderer. Noen her som har noen synspunkt om dem forhåpentligvis...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Først å fremst er det du som skal ha felger, jeg er ikke så gla i svart i felger. Men disse var fine, flott med litt kant spørsmålet er om dem kler E-60? Hvor langt er du komt med spoileren, såg thunder hadde fått på sin! Fikk satt på karbondekselene i dag, det blev faktisk meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 synd med felgene, jeg har fått vite at de har til min bil.. men de hennesey er sinnsykt pen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå