Gå til innhold

Min første BMW - 520i E60

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja de er 19"... Men på en photomodd vil ikke det kunne bli helt rett. Men vil tro bildene viser temmelig likt 19"ere.

Så tror nok det blir disse om jeg ikke får dem jeg egentlig skulle ha. Har jo veldig lyst på black chrome og feit kant så! :) Er ikke så mange felger å velge i når man skal ha black chrome....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja black chrome er vel ganske nytt etter det jeg har fått med meg. De jeg har sett tidligere har vært ganske stive i pris også....

Har bare fått bakspoileren. Den er til lakkering. Skulle egentlig få den på fredag, men så hadde lakken boblet, så de måtte lakkere den på nytt. Får den vel kanskje på tirsdag. Har ikke kommet meg til å bestille frontleppa enda. Må få gjort det mandag eller tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte du bakspoilern selv Cato? Har bestill AC S frontleppa i dag... Får den kanskje denne mnd.

Nei, lakkverkstedet monterte alt for meg. Bakspoileren er jo bare festet med dobbeltsidig teip, så det er jo en enkel montasje.

ACS frontleppe blir kanon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte du bakspoilern selv Cato? Har bestill AC S frontleppa i dag... Får den kanskje denne mnd.

Nei, lakkverkstedet monterte alt for meg. Bakspoileren er jo bare festet med dobbeltsidig teip, så det er jo en enkel montasje.

ACS frontleppe blir kanon ;)

Og det er nok med kun teip??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dobbeltsidig teip har du kjøpt? Kjøpte du lik teip som man får med når man kjøper en slik spoiler, baklukeinnsats etc. eller kjøpte du en Clas Olson/Biltema teip. Jeg opplever imidlertid at den teipen som vanlighvis medfølger (rød/hvit, tykk men smal) er mye sterkere enn disse ClasO/Biltema teipene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...