SuperGaute Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Fikk Daniel til å lage en kjapp modd.... Kan faktisk se ut som de blir bedre enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 hmm, ser jo ikke så ille ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Felgene ser ut for å passe fint, flott måte å prøve felgene på bilen før man kjøper! Er dem store, 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Ja de er 19"... Men på en photomodd vil ikke det kunne bli helt rett. Men vil tro bildene viser temmelig likt 19"ere. Så tror nok det blir disse om jeg ikke får dem jeg egentlig skulle ha. Har jo veldig lyst på black chrome og feit kant så! Er ikke så mange felger å velge i når man skal ha black chrome.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Blir sikkert bra dette! Det er nok en grunn til at de ikke florerer med blackchrome felger. Spoileren kommet på enda? Tror jeg får på mine i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Ja black chrome er vel ganske nytt etter det jeg har fått med meg. De jeg har sett tidligere har vært ganske stive i pris også.... Har bare fått bakspoileren. Den er til lakkering. Skulle egentlig få den på fredag, men så hadde lakken boblet, så de måtte lakkere den på nytt. Får den vel kanskje på tirsdag. Har ikke kommet meg til å bestille frontleppa enda. Må få gjort det mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Jeg synes, ut ifra moddet, at felgene kledde bilen veldig bra. 5-serie må ha kantfelger, det ser uten tvil grommest ut. Gleder meg til å se bilden med spoileren på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Monterte du bakspoilern selv Cato? Har bestill AC S frontleppa i dag... Får den kanskje denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Monterte du bakspoilern selv Cato? Har bestill AC S frontleppa i dag... Får den kanskje denne mnd. Nei, lakkverkstedet monterte alt for meg. Bakspoileren er jo bare festet med dobbeltsidig teip, så det er jo en enkel montasje. ACS frontleppe blir kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Monterte du bakspoilern selv Cato? Har bestill AC S frontleppa i dag... Får den kanskje denne mnd. Nei, lakkverkstedet monterte alt for meg. Bakspoileren er jo bare festet med dobbeltsidig teip, så det er jo en enkel montasje. ACS frontleppe blir kanon Og det er nok med kun teip?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Nei, lakkverkstedet monterte alt for meg. Bakspoileren er jo bare festet med dobbeltsidig teip, så det er jo en enkel montasje.ACS frontleppe blir kanon Og det er nok med kun teip?? Sitter som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Da var spoileren hentet, og dobbelsidig teip innkjøpt.... Må prøve å få montert en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Da var spoileren hentet, og dobbelsidig teip innkjøpt.... Må prøve å få montert en av de nærmeste dagene. ja du burde sette av litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Bør vel egentlig gå fort... Skal få Geir-Arne til å stå for hovedansvaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hva slags dobbeltsidig teip har du kjøpt? Kjøpte du lik teip som man får med når man kjøper en slik spoiler, baklukeinnsats etc. eller kjøpte du en Clas Olson/Biltema teip. Jeg opplever imidlertid at den teipen som vanlighvis medfølger (rød/hvit, tykk men smal) er mye sterkere enn disse ClasO/Biltema teipene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå