Gå til innhold

Min første BMW - 520i E60

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte hos et karroseriverksted. Fikk anbefalt den av en som jobber med å montere bildeler. 3M er vel merket... Så håper de lager bedre teip enn poleringsmiddel. :) Var bilder av biler og bildeler på esken, så vil tro det er rett type. Ikke pent når teipen blir for "tjukk".

Fikk også noe greier med spoileren, men det var ikke på rull. Sånner firkant greier som må klippes en hel del av før jeg hadde fått nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

15 min? Håper det går like fort med min...

Fikk på M5 spoileren i natt. Gikk absolutt ikke så fort som forventet. Var litt problemer med å få rengjort undersiden av spoileren, samt at den var blitt litt "bunglete" under lakkering. Men ble perfekt til slutt. Spoileren passet 5 serien meget godt etter min smak. Og teipen funka som f...!

Tok bare noen dårlig mobilbilder...

koigu7ffy841lo46sr03.jpg

ro0eiti4zzxzb8j00sli.jpg

f2zvgdsmspab2l9qhj72.jpg

vlx9h7bf28jiroa0zjvi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ikke på koed... Har ikke sett sånn trunk ting på noen andre sider heller for den saks skyld. Men finner det vel på Ebay.

Jeg har lyst på nye lykter.

https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=474 ... 51594&nr=1

Noen som har sett disse i real life, eller bilder av dem med diodene på? Ser ut som der er diodepærer. Og hvordan finner jeg ut hva disse kommer på i Norge? Er vel neppe samme led system som i nylyktene. De nye lyktene har meget kult lys, men de koster så siiiinnsykt mye! Og når de ikke er lys i, så blir dem litt for lik de gamle.

Skulle helst hadd mørke lykter med noen slags kul led lys greie... Har også tenkt litt på å ta en lett soting av de jeg har på nå. Noen som vet om det går å åpne originallyktene? Soter man på utsiden så flakker det vel bare av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å sote baklyktene med transperent spray. Men man bør ha noe klarlakk over også. Jeg har sotet baklyktene mine og syns at det er en klar forbedring fra det org.

Lenge siden du gjorde det...? Hvordan merke på sprayen brukte du, og har du noen bilder av prosessen? Mye arbeid å demontere baklyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte transperent sotespray på Bilxtra. Tok ikke noen bilder av prosessen siden jeg har gjort dette mange ganger og syns ikke det er en utfordring lengre, hehehe.... Baklyktene demonterer du på 2-3 minutter.

Brukte du klarlakk også? Hater når sotsprayen begynner å flakke. Jeg er jo ganske heavy på vaskinga!

Har fått meg ny jobb btw! Etter noen år med saksbehandling i det offentlige, bestemte jeg meg pluttselig for å realisere drømmen og jobbe med biler! Dagen etter gikk jeg på ledige stillinger, og fant en bilselgerjobb med søknadsfrist samme dag. Så jeg søkte, og ble innkalla på intervju kort etter. Så skal å skrive kontrakt i morgen. Er den i orden begynner jeg 1 juni. Lønnsmessig har jeg allerede fått greie antydninger, så jeg tror det går greit.

Stillingen er på O.p Fure i Bodø. Skal selge Opel og Chevrolet + en del brukt.

Skal ikke selge bimmern, men blir vel mest dama som blir å farte rundt i den på dagtid da jeg får firmabil. Så selger vi Saaben! Kanskje det blir en speedster eller GT på meg etterhvert som nr 2 bil. Eller noe heavy chevy greier! 8)

Så var det egen bilpleie garasje med bukk i salgsbygget! Jeg som ikke har noen form for å garasje å stå i nå, så på det som et stoooort pluss!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...