JAL_535i Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 jammen stakkaren ska jo kjøre helt til bergen etterpå...
awt Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Synes det bør bli enighet om et klokkeslett nå, er jo greit at det er klart før treffet. Jeg mener at 15:00 passer greit, enkelt og greit for at det blir i midten, og alle må strekke seg litt.
BMWPower Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 kan joine deg i 2tiden jeg sikkert frokost på mcd? Frokost på McD, fantastisk bra,hehe E me på den..
Oderschvank Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 skal til bergen på søndag å hente ny bil med bror min(bmw seff), så da rekker jeg ikke treffet:( får kjøre innom på veien hjem å se om det fortsatt skjer noe der.
BMWPower Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Då ser det ut som det kan blli brukbart ver idag o. Oppfordre alle som kan å stilla opp kl 15.00 på Amanda Storsenter under taket ved Obs
BMWPower Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Ser antydning til blå himmel og sol, kan jo bli bra detta Det kommer 2 stk meget pene/spesielle M3 E30`er. Absolut vært og ta turen
Frode D Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Ser ikke ut til at jeg er edru nok til å ta turen.. Gidder ikke ta sjansen på å kjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå