Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bjørn 320: Det var ikke bilde av min bil, så er ikke for sikker på at den boksen er der. Men skal sjekke straks jeg er komt hjem fra nordsjøen..

macrom: kommer det et "biiiip" når du skrur på tenningen? Den lyden kommer i mine høytalere når jeg tar på tenningen vertfall.. Jeg har ikke org spiller

Iom. at du også har E36 trur e du har den boksen der...for ein eller anna plass er boksen, og eg har mine tvil til om BMW har gøymt den på så mange forskjellige plassar ;)

Skrevet
Hmm, det er litt kjedelig.. Hva sier onkel til at vi bruker integrert (håndholdt) telefon da?

Men gidder du merke av på bildet hvor jeg skal stikke inn kortet?

Så lenge du brukar handsfree'n er det jo fullt lovleg :)

Kortet stikk du ned frå toppen, omtrent som eit minibank-kort.

Skrevet

Ok, tenker på om jeg ikke får handsfree til å virke pga. uorg spiller.. Skal prøve å finne leseren da :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Fant boksen idag :)

Men etter at jeg har trykt pinkode osv så kommer det opp "ruf. nr. ugültigen" eller noe sånt.. Hva er det som er ugyldig? Får heller ikke gått innpå menyen.. :roll:

Skrevet

boksen ligger bak, vestre side opp under. kan være litt vanskelig og komme til.

Er det tvilling du bruker? har du satt kortet rett vei? pin kan deaktiveres i menyene på bilen, språk kan og endres i menyen til engelsk.

ER dette en E-39?

Skrevet
Fant boksen idag :)

Men etter at jeg har trykt pinkode osv så kommer det opp "ruf. nr. ugültigen" eller noe sånt.. Hva er det som er ugyldig? Får heller ikke gått innpå menyen.. :roll:

Quoter meg selv.. Har funnet boksen baki og det er en E36.. Men jeg sliter med å få ringt, etter at jeg har trykt pinkode..

Skrevet

Nei, men får jo kode OK osv, så skulle jo tro det funka.. Må jeg trykke 0 eller noe før jeg ringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...