316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Knut: Står en Lada 2105 bak der ja, godt observert. Aleks: Har aldri sett en BMW som det står Bavaria på. Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 det er forresten en gammel E12 en eller annen plass mellom her og dombås, har sett den 2-3 ganger. Eldre mann som kjører den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Går en blå E12 520 her i Molde også, gammel mann som kjører den og Spørs om en må ta seg et kaffebesøk til en gammel herremann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Går en blå E12 520 her i Molde også, gammel mann som kjører den og Spørs om en må ta seg et kaffebesøk til en gammel herremann... Den med hvitt BMW-trekk over nakkestøttene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Nesten så jeg begynner lure på om det kan være samme bil, den jeg vet av er lys blå med bmw-trekk på nakkestøttene. Mulig han besøker noen her inne av og til da? Fulgte etter han ett stykke opp romsdalen i sommer, så jeg regna bare med at han bodde der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Går en blå E12 520 her i Molde også, gammel mann som kjører den og Spørs om en må ta seg et kaffebesøk til en gammel herremann... Den med hvitt BMW-trekk over nakkestøttene? Stemmer nok det. Edit: UE registrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Går en blå E12 520 her i Molde også, gammel mann som kjører den og Spørs om en må ta seg et kaffebesøk til en gammel herremann... Han bor i den gata nedom vegen opp til romsdal vgs(frænavegen?) Kjører ned ved den gamle GMC 6x6 militærlastebilen. Har vært hos han og både sett og pratet med han, han er ganske så gla i bilen sin. Men den skulle hatt litt stell og noen nye blanke deler for og bli strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Haha, sikkert gøy for gamlingene som har ettertraktede BMW'er, blir nedringt av ungdommer. Er jo ei gammal dame her i byen som har en tilsynedlatende fin E30 323i, regner med hu har fått noen telefoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Haha, sikkert gøy for gamlingene som har ettertraktede BMW'er, blir nedringt av ungdommer.Er jo ei gammal dame her i byen som har en tilsynedlatende fin E30 323i, regner med hu har fått noen telefoner... Den røde prefaceliften som bruker og stå ved Bussterminalen? er jo vertfall renovert den, for ser mange plasser at det ikke er orginal lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 gode gamle 325n min da gitt som i bygde for en del år sia,,,tro om den e i live enda? den blå med striper,,, 325 har vert innom en tur i rauma men er nå solgt bilbyggeriet sin noz er solgt fra rauma 525/535 12v min gamle er ofte å se i rauma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Tror den finnes blant brukerne her inne ja, er ikke så lenge siden jeg så den i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 gode gamle 325n min da gitt som i bygde for en del år sia,,,tro om den e i live enda? den blå med striper,,,325 har vert innom en tur i rauma men er nå solgt bilbyggeriet sin noz er solgt fra rauma 525/535 12v min gamle er ofte å se i rauma Ska vi sjå, den lyseblå 520en var Xen min sin, denna har jag gjort en del motorbytter på Den nederste som står på autovernet var min, for nokken år sida, den gikk rundt å rundt å rundt å rundt de va en steika god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Nå må vi få futt i denne tråden igjen! Jeg har kjøpt med en 524 TD med 580000 km på tellern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Hmm. 23 sider BMW fra en kommune med under 8000 innbyggere. Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Er ikke fineste bilen, men kan bidra med å få futt på sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå