Chris A Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei Alle Bimmers brukere! Først utrolig flott forum, flott å ha en plass hvor man kan treffe likesinede. Etter mange år med BMW hatt et titals E-39'er fra 520 til 530 og E-36, E-46 og E-34 vor alt startet, pluss noen sidesprang innom Konkurentene ( Har ikke hatt dem så lenge ) Etter litt fram og tilbake blev det altså en E-60, vurderte lenge X3. Men klarte ikke helt å slå meg til ro med utseende pluss 2,0 d blev ikke levert med Automatkasse i min prisklasse, nye 3-Serie blev og vurdert. Men jeg angrer ikke så langt er meget fornøyd med bilen, føler at kjørekomforten og støy i kupe, har løftet seg siden forrige generasjon BMW (E-39). Skal etterhvert slenge på litt som piffer den opp, det har jeg alltid gjort med bilen mine, penger man aldri ser igjen desverre . Det er ikke tvil om hvilken kupe jeg trives best i! BMW! Denne bilen hadde det utstyret jeg ville/Måtte ha pluss den del andre godiser som jeg ser på som bonus. Av tidligere erfaringer er det dyrt og ettermontere utstyr man savner Utstyrsliste: 205 Automat (ink sports-og manueltprogram) 217 Aktiv styring (fartsavhengig rattutslag) 229 Dynamic drive 261 Sideairbag bak 302 Alarm 320 Fjernet modellbenevnelse 354 Solavskjerming frontrute 403 Elektrisk soltak i glass 415 Elektrisk solavskjerming bakvindu 416 Solavskjerming sidevindu bak 423 Org.Velour gulvmatter / Org.Gummimatter og bagasjeromsmatte. 430/431 automatisk avblenning av speil 438 Treinteriør 442 Integrerte koppholdere 456 Komfortseter, elektrisk just. memory fører og passasjer. 494 Setevarme foran 496 Setevarme bak 505 Lyktspyler 508 PDC (parkeringssensor) foran og bak 522 Bi-Xenon lys 524 Adaptive hovedlys (svinger m. rattutslag) 534A Klimaautomatikk med utvidet omfang 536 Original motor og kupevarmer m fjernkontroll 540 Cruise controll 563 Lyspakke 601 TV-Funksjon 605 Tele forberedt 609 Navigasjon professional 8,8" Widescreen 620 Voice input system/Språkstyring 638 Bil telefon professional inkl bluetooth handset 677 Hifi system profesional, Pro Logic 7 761A BMW individual solbeskyttende vinduer 698A Stedskode 2 for DVD 785 hvite blinklys 672A CD-Veksler for 6 plater El.innklappbare speil Navigasjons DVD ORG.2007/01 Nye Continental piggdekk på alufelg org trapeze styling 134, 16" Sommerdekk alufelg M6 replika 18', Good Year 245/40-18" Originalt BMW takstativ med skiholdere Nylig oppdatert bilen med progman. Samt montering av original BMW 6-disc CD veksler. Montert forchrommet grill (Wide version) LED angel Eyes (7000K) MTec xenonlook pærer i tåkelysene ( gir hvitere lys). Karbondeksel på B stolpene. Blev faktisk meget pent! ACS pedalset og Girspak. En del AC Styling bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Se der ja.. Enda en E60 på forumet. Begynner å bli endel nå gitt Fin bil! Få på m-pakke og 20" sommer så er den komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Fin og veldig godt utstyrt bil du har der. Ser den har en veldig lav kilometerstand. Det er jo flott om man skal ta seg noen langturer, noe som er en fry med så fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Gratulerer med en peen E60! Og som tidligere nevnt, beg. det å bli endel av de her nå, artig . Store planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Gratulerer så mye med ny og ikke minst herlig bil.. E60 og E61 er svært gode og komfortable biler, så her vil du få mye glede.. Skal bli spennende å se om du har noen planer for grom-børsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei! Takk for flotte tilbakemeldinger! Planer, ja det blir det nok! Først og fremst skal jeg finne ut hvorfor webastoen min stjeler strøm. Flott den nye bilen din saltkjellen! Må ha vert utrolig arti og bestille en helt selv slik du ville ha den. Det har bestandig vert en våt drøm, men det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Vurderer takspoiler og hekkspoiler fra AC! Hva tror dere gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Vurderer takspoiler og hekkspoiler fra AC! Hmmm, tror det kan bli gromt jeg! Flere bilder her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Bestilte følgende: Ac style- hekkspoiler Ac style- Taksenker Ac Stye- Frontspoiler Bestilte og karbon til, tror det er B-stolpene. 6 deler. Skal festes mellom dørene. får vi håpe det blir bra. Bestilte dette på Ebay. Siden dollaren er lav, kan man gjøre et kupp eller to. legger ved bilde fra andre kunder som har handlet med samme leverandør. Ser meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Tror det blir bra Liker bare e60 mer og mer.. e60 er fin, e39 er finere og e34 er finest PS: Hadde jeg hatt råd, ville nok e60 vært penest akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Tror vi får ganske like biler. På hvilket av bildene er den frontleppen du ha bestilt? Jeg går selv for M-sport frontleppa tror jeg. Så har jeg en M5 spoiler på tur i posten. Men jeg har M6 hjula på vintersesongen. En tomme mindre da.... Går selv for noe med kant og black chrome på sommerhjula. Ligger bilde av dem på tråden min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Tror vi får ganske like biler. På hvilket av bildene er den frontleppen du ha bestilt? Jeg går selv for M-sport frontleppa tror jeg. Så har jeg en M5 spoiler på tur i posten.Men jeg har M6 hjula på vintersesongen. En tomme mindre da.... Går selv for noe med kant og black chrome på sommerhjula. Ligger bilde av dem på tråden min! Hei Gaute! Ja det er ikke langt i fra Det er samme felgene som du har, 18" M6 replica, 8 eller 8,5 breie. står 4 stk. good year 245 40 18" Dekk. har verken sett er eller prøvd dem på bilen. Det er ikke helt min type felger, men jeg skal gi dem en sjanse har jeg bestemt. Liker ikke svart chrommede felger. Men etter å ha set dem på Saltkjelen sin så prøver vi. JEg likte godt dem som du fikk med bilen Disse og syns jeg er utrolig flotte. Frontspoileren jeg har bestilt er avbildet på begge bildene, skal legge ut et til nå av den, pluss taksenker og baklukespoiler fra AC. Bestilte og pedalsett,girskift, handtak til handbrekken fra AC. Da får det være bra for en stund. Kunne tenkt meg og fått tak i noe nye side blinklys av led og gjort noe med dem to refleksene bak. Har du noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Jeg ville definitivt droppa carbon-dekslene, men Schnitzer-stylingen er et godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Det er meget mulig jeg gjør! Det var bare et innfall! Slik som det meste slikt man kjøper. Får legge dem atåt og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå