SuperGaute Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Felgene jeg fikk med bilen, ble hentet fra en annen bil fra trondrud siden jeg ikke ville ha noen 16"ere med bilen. Så fikk jeg også helt nye piggdekk med dem. Og jeg synes også felgene va fine, men dessverre var 2 av dem sveiset. Som medførte en del ubalanse. Så jeg fikk tilbud om to nye like, eller at jeg selv skaffet 4 nye felger til en grei pris. Så da fikk jeg en god pris på fire m6 replicaer, som tronrud dekket. Og de ser svært mye bedre ut på bilen enn de felgene som stod på. Fint med litt mørke detaljer på på felgene til lyse biler. Ville selv ikke kjørt med disse hjulene som sommerhjul. Var et av alternativene jeg hadde, men jeg er glad i kantfelger og litt mer size på sommerhjula. Så det blir 19"ere til sommeren. Min mening er at 20" blir for drøyt i forhold til kjørekomfort. Her er felgene hvis du ikke har sett hele tråden min: Du kan jo alltids bruke M6 felgene som vinterhjul, selv om jeg mener det er absolutt maks med 17" på disse bilene på vinteren. Men fint blir det jo! Har du ikke sportsfjærer kan kanskje 18" funke. Jeg ville heller ikke brukt carbon dekslene. Da måtte det ha gått igjen med carbon detaljer over hele bilen. Strengt tatt synes jeg ikke dette er "carbon biler". Refleksene på bakfangeren har jeg ikke tenkt så mye på. Ser en del folk på forumet her er ganske opphengt i å få dem vekk. Men på denne fargen synes jeg ikke de er et irritasjonsmoment. Kan hende de blir mer fremtredende på en sort bil. Soter man dem vil dem ikke passe baklyktene, så det blir bare teit. + at dem vil vises like mye i sort som rød. Eneste lure løsningen er vel å få tak i blanke reflekser. Den leppa du har bestilt er akkurat samme som jeg skal bestille. Så er veldig enig i valget ditt! Fant den på bimmers.no, men der heter den bare "motorsport". Fin pris på den. Var rutene på bilen din tonet når du fikk den, eller har du fått det gjort i ettertid? Blir sikkert bra med pedalsettet du har kjøpt. Legg ut bilde når du får det på. Hvis den AC handbrekken ser ut som jeg tror, så ville jeg ikke hatt den i bilen. Synes den var litt jalla! HVIS den er sånn som jeg tror. Ville iallefall ikke passet treinteriøret ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Planene dine ser meget bra ut Chris A, hold oss oppdatert med masse bilder underveis. Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha brukt carbonen, men det kan nok bare være en tilvendingssak. Du kan jo prøve dem og ta de av om du ikke liker de. Ellers mener jeg ikke å sote refleksene eller gjøre noe sånt dall med de, men heller lakkere de i bilens farge. Her er noen bilder av E60 med lakkerte reflekser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Den va flotte! Dyre va an nok o... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kommer ikke til å kjøre 18" På vinter holder meg til 16" selv om det ikke er så fint, kona og bruker bilen . Prøver med 18" M6 på sommer. Strekke meg til 19", 20" Orker jeg ikke med våre veier uten gul stripe Jeg kommer til å prøve meg på carbon listene, som saltkjelen sier bare å ta dem av visst ikke det fint. Synd jeg ikke har Høyglans shadowline holder seg bedre med tanke på sol etc. Dem har en tendens til å falme, derfor hadde jeg tenkt disse "Carbon listene". Vi får se! AC Pedalset skal på og girspaken. Men handbrekken skal vurderes det ar du helt rett i! Den er litt bling bling. Bestilte i utgangspunktet taksenker og baklukespoiler, så blev jeg revet med og bestilte leppa og. Fikk god pris ferdig lakkert. Jeg gleder meg til å få dette på. Gi beskjed hvordan du fester din spoiler Gaute! Spoileren er i fra AC det dem sitt design. Når det gjelder rutene, disse er originalt sotet fra fabrikk, vurderer og legge film fremme. Ca 30% til 40% farge. slik det matcher resten. Blir utrolig mørkt ati når alle rullegardinene er oppe, flott for barna. Syns bilen får et helt annet "look" MEd mørke ruter, så har man soltak i glass visst det blir for mørkt. Må spekulere litt med tanke på dem refleksene. Skal poste nye og bedre bilder når sommerdekkene og alt det andre er på plass. Artig men dyr intresse dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Planene dine ser meget bra ut Chris A, hold oss oppdatert med masse bilder underveis. Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha brukt carbonen, men det kan nok bare være en tilvendingssak. Du kan jo prøve dem og ta de av om du ikke liker de. Ellers mener jeg ikke å sote refleksene eller gjøre noe sånt dall med de, men heller lakkere de i bilens farge. Her er noen bilder av E60 med lakkerte reflekser.. Dette er utrolig flotte felger! Ser GS har dem. Passer bilen utrolig godt. Poster bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Frontleppa skal bare limes fast. Vil tippe du får din på før meg, så blir nesten du som må fortelle meg hvordan du gjorde det. Du trenger ikke tenke så mye på de refleksa. Som saltkjelen sier kan du lakkere dem, men jeg tror det skal være mulig å få tak i blanke, og tipper det vil se bedre ut. Er selvfølgelig et billig og lettvint alternativ å lakke dem dersom du uansett skal lakke alt det andre. Skal også tone rutene helt frem, men jeg har ikke bake heller. Tror jeg går for 35% på sidene, og 20% i bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Listene får du btw helt svart med en god plast og gummi fornyer... Autoglym har en bra en, og den får man kjøpt overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ja vi får se hva som skjer med refleksene. Gi beskjed dersom du finner noe gromt! Jeg er fortiden til sjøs, får ikke gjort noe enda. Tingene er ikke komt på plass enda. Reiser hjem ca. den 3 april. Dem som leverer stylingen skulle ta bilde ferdig lakket, for dem sendte dem, poster dette etterhvert. Tror det skal bli bra. Autoglym har vi hjemme, men jeg skal gi carbonen en sjanse. Må vel fyre opp den trinnløse metaboen å få litt glans i skuta og JEg merker det at du liker svarte detaljer, mht. felger, grill etc. Forresten vet du hvor mange % rutene er tonet originalt? Er vel en fordel å ha dem litt lysere fremme, tenker da på onkel politi? Mine er temmelig mørke bak originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Nei har ikke peil. Men de så jo ganske mørke ut på bildene ja. Jeg kjører samme % langs siden, men det blir litt lysere enn på din. Du kan vel lettere bli pålagt å fjerne dem hvis du har så mørkt helt frem. Skal si i fra hvis jeg finner blanke reflekser. Men jeg har lyst på mørkere baklykter, og da kan det bli fint med mørke reflekser. Får se til sommeren, og om det kommer en liten slant igjen på skatten. Blir iallefall ikke å lakkere dem i bilens farge har jeg funnet ut. Blir å se rart ut med "sprekkene" rundt glasset når dem er lakkert. Man ser det litt på bildene saltkjelen la ut. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men lakkert i bilens farge blir dem som en karroseridel som ikke passer på bilen... Kanskje bare min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Helt enig med tanke på sprekene! Man Får fra Tyskland og flere land. Blackline og vanlige blanke lykter til ca. 160 euro (ca.1300 nok.) Dette er LED lykter. Jeg har vært inne på tanken flere ganger, pga. led ikke sort farge Eks. følg linken http://cgi.ebay.de/LED-Rueckleuchten-BM ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Helt enig med tanke på sprekene! Man Får fra Tyskland og flere land. Blackline og vanlige blanke lykter til ca. 160 euro (ca.1300 nok.) Dette er LED lykter. Jeg har vært inne på tanken flere ganger, pga. led ikke sort farge Eks. følg linken http://cgi.ebay.de/LED-Rueckleuchten-BM ... dZViewItem Ja har også sett på dem... Meget pene lykter. Men jeg har uten hell prøvd å finne bilder av dem med lysa på. Er litt redd at diodene blir for store. Ser ut som det ikke er mange pærene. Det man egentlig skulle kjøpt var facelift baklyktene. Meget tøft lys av dem, men de blir kanskje litt lik dem vi har på nå, når dem ikke er lys i... Si i fra hvis du finner noe tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hadde jeg hatt ræva full av penger hadde jeg kjøpt meg brand new BMW med alt jeg ville ha (Den hadde blitt dyr), siste facelift etc. Men det har jeg desverre ikke. Uansett er det viktig at det er plug and play lykter, slik at det følger med kabel overganger som passer med dem som er i bilen. feks. at ryggelysa ikke blir gule Keep you posted, S-Gaute! Husk å legge ut bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Many thanks, Kazynor! Nicere skal det bli får vi håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Blir maken til min denne her hehehe... Finfin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå