Saltkjelen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Ja, det er ikke annet å si enn at dette ble virkelig lekkert. Jeg har sansen for M6 hjulene, de kler både E60 og E61 meget godt. De ser større ut enn de er og det er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Da er karbondekselene komt på, helt ærlig syns jeg faktisk at dette blev pent! Så dem ska få lov å sitte på en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Det ble skikkelig lekkert. Jeg må si jeg var skeptisk til å putte på carbon, men dette likte jeg faktisk.. Gav dørene en liten facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Det er helt sikkert, var selv skeptisk. Men dem var ikke så fremtredende som jeg trodde, heldivis Får på ACS nå så tenker jeg den blir grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Ja det ble jo faktisk bra! De ble så pass mørke, at det stod egentlig fint til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Da var AC Stylingen komt på, syns det blev helt greit! Fronten blev noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ble sinnsykt kult! Gleder meg sånn til å få min! Vil gjerne vite i detalj hvordan du monterte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 gi meg eposten din så skal jeg maile monteringsanvisning. Jeg limte i henhold til den, tror den sitter bra med den limen ja! Syns selv det blev meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Dette ble kjempebra : Jeg var den første som monterte ACS front i Norge på min E-60 i 2004 sp forstår valget ditt. Forøvrig veldig fin bil du har ! her er bilder av min tidligere e-60, jeg hadde M-technic bakspoiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Vakkert! ACS-stylingen til E60 er meget pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Se det! Begynner jo å se ut som en ACS5 nå etter hvert Gjør seg med litt AC Schnitzer...Skiller seg ut sportslig uten at det går over "grensen".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Har selv en liten "histore" med Schnitzere og skal nå selge min E61 ACS5 2,5d Link: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Takk for flotte tilbakemeldinger! ACS har i grunnen alltid passet BMW sine modeller, syns bilen blir mye sintere med ACS stylingen på. Til deg skands1, fikk utrolig lyst på dem felgene dine, ikke mange av dem i Norge. Flott bil du skal selge, har du nye planer? Er bilen schnitzer tunnet og, såg i annonsen at den hadde 205 HK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Motoren er ikke tunet med original AC Schnitzer nei... Må nok ut med rundt 20' for oppgradering med AC Schnitzer, og det synes jeg er overpris i forhold til at andre gjør det til langt under halve prisen. Fordelen med original Schnitzer er at du som kunde beholder full nybilgaranti, men når nybilgarantien på bilen allikevel er utgått ser jeg ingen vits i å oppgradere med AC Schnitzer... Når deg gjelder nye prosjekter har jeg ingen konkrete, men jeg er sugen på en hvit E61/60, og da blir det nok med m-pakken. Funnet noen aktuelle i Tyskland som vist på bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå