SuperGaute Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Er bare å forminske hvilket som helst bilde i paint Står hvor hvor mange kb, bredde og høyde på det man kan ha der man legger inn avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Får det ikke til får det ikke mindre en 38 kb, etter dette blir det bare mindre i size, KB går ikke ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 takluke! Liker godt at det er takluke på bilen og en ting jeg pleier å ha som et must når jeg kjøper bil Hehe.. litt OT, men E90n hadde ikke takluke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 HE He, kjenner sikkert skands1 og hans biler bedre en meg Richie85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 takluke! Liker godt at det er takluke på bilen og en ting jeg pleier å ha som et must når jeg kjøper bil Hehe.. litt OT, men E90n hadde ikke takluke;) sant nok, men den var så tøff ellers at det gikk greit Og det er litt annerledes på E61 som har et digert tak og det mangler liksom noe hvis det ikke er takluke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 takluke! Liker godt at det er takluke på bilen og en ting jeg pleier å ha som et must når jeg kjøper bil Hehe.. litt OT, men E90n hadde ikke takluke;) sant nok, men den var så tøff ellers at det gikk greit Og det er litt annerledes på E61 som har et digert tak og det mangler liksom noe hvis det ikke er takluke... Jepp, var fin den! Men synes personlig den skulle hatt en chip før den ble solgt til deg. Er sikker på at det ville hjulpet betraktelig på ytelsene.. E61 er en knall bil, fatter har kjøpt seg det og må si det er en behagelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Får det ikke til får det ikke mindre en 38 kb, etter dette blir det bare mindre i size, KB går ikke ned. Ok... tror jeg var litt plaget med det samme med noen bilder som var tatt med et veldig dyrt kamera. Prøv et bilde som er tatt med et annet kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Skal du selge go'bilen, Chris? Hva er det du har planer om nå da eller er du bare ute etter å lufte for å se om det er noen interesse? Håper du holder deg til E60/E61 klubben hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hehe, abonnerer du og! Jeg har litt lyst på X3 eller E-91, e61 og frister. Så vi får bare se etterhvert, har ingen hast med å selge den jeg har (lufting), så vi får se. Prismessig ligger den greit tror jeg, lar den ikke gå for under 400.000 da beholder jeg den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg rattet rundt i en 2008 320dAT (163hk) for litt siden og må si det var en positiv opplevelse. Rask og sprek, men du merker med en gang at det er en liten bil. Liten og liten, får vel heller si mindre enn E60/E61. Den store romfølelsen finnes ikke. Ellers har jeg bare positive opplevelser på bil og motor. Ingen knirk og knak, ikke noe blekkplate slåing ved lukking av dørere og ellers en meget solid bil. Personlig ville jeg nok ha valgt E61, mye på grunn av at jeg tror E91 vil gjennomgå en langt mer omfattende facelift enn E61. Ergo får du plutselig en "gammel" bil igjen.. Jeg har ikke hatt gleden av å prøve X3 (2.0dA 177hk), men det var en av bilene jeg vurderte når jeg skulle kjøpe ny. Syns det er en fin bil og fremkommeligheten er vel upåklagelig i forhold til 5'ern. Lykke til med valg av nybil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 X3 er ikke pen... Sånn er det bare. Få heller tak i en femmer med firhjulstrekk, eller en X5. Eller behold den du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Vi får se, personlig liker jeg X3 da. X5 må man ned i alder og nye 5 serie med 4 hjulstrekk er for dyrt. Nå er ikke 4 hjulstrekk et must for meg. Har litt lyst på SUV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Da er E-60'en solgt, blir hentet på lørdag. Ser ut for at det blir en fullutstyrt 320 DAT E-91 på meg. Med full M-pakke, sparkling graphite grey og lemon skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Da er E-60'en solgt, blir hentet på lørdag. Ser ut for at det blir en fullutstyrt 320 DAT E-91 på meg. Med full M-pakke, sparkling graphite grey og lemon skinninteriør. Grattis eller kondolerer... Hva enn som passer best! Ser ut som jeg selger min også, men skal først kose meg med den i sommer! Får en god firmabilavtale nå, så går over til det. Og til vinteren blir det innkjøp av sportsbil igjen (som nr 3 bil), slik at jeg har den klar til neste sommer. + at på vinteren er prisene er lavest! Blir en speedster denne gangen. 0-100 på 5,5 og sinnsyke kjøreegenskaper. Funker fint som motorsykkel for en bilfrelst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå