Gå til innhold

Bilder av E90/E91 3-serie facelift

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener at faceliften er nok til å gi E90/91 det lille ekstra i forhold til pre-facelift utgaven... akkurat som på E46 i sin tid. Jeg er ubetinget i markedet for en 2009 E91, men det er også fristende med en ny Mercedes-Benz C-Klasse stasjonsvogn... den modellen kjører bedre enn mange tror... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at faceliften er nok til å gi E90/91 det lille ekstra i forhold til pre-facelift utgaven... akkurat som på E46 i sin tid. Jeg er ubetinget i markedet for en 2009 E91, men det er også fristende med en ny Mercedes-Benz C-Klasse stasjonsvogn... den modellen kjører bedre enn mange tror... :wink:

Vi har 316 sedan samt noen 320xdater. Kan sikkert få tak i en 318i eller en 320i så du får prøvd den nye. Og hvis du vil komme innom i morgen å se litt og prøvekjøre er det bare å komme innom. Du vet hvor jeg sitter.

c-klassen: det er noe ved den jeg liker og det er noe jeg ikke klarer å forstå helt. Det er en kjempe forbedring samtidig som den ser litt firkantet og gammel ut. Har ikke røvd den, men har hørt positive ting om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at faceliften er nok til å gi E90/91 det lille ekstra i forhold til pre-facelift utgaven... akkurat som på E46 i sin tid.

Som en facelift synes jeg den nye versjonen fungerer ok. Hverken mer eller mindre. Fronten er generelt blitt forbedret og fremstår nå som hakket mer harmonisk men hekken er fortsatt bare middels vellykket. Fasongen på lyktene er forandret - personlig synes jeg ikke til det bedre. Dersom linjen absolutt skal brytes så synes jeg det er pussig at den bare brytes med noen få cm i stedet for slik det ble gjort på e46. Bilen er selvfølgelig et godt stykke unna fæl, men jeg synes likevel ikke den er så pen som den burde ha vært. Men heldigvis for BMW så ser den gjennomsnittlige 3-serie kunde fort forbi slike småting. Flertallet kjøper en 3-serie nettopp fordi det er en 3-serie - og da spiller det liten rolle hvordan lyktene ser ut. Men for min egen del så ville jeg aldri kjøpt en ny bil jeg ikke synes var strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene beviser bare hvor mye bedre faceliften er enn pre-faceliften.. Et betydelig løft som er gjort veldig bra. Fronten og hekken syns jeg er milevis foran pre-faceliften, men std. frontfangeren på faceliften kunne de spart seg for. Modellen krever M-pakke.. :)

Har ikke fått sett den live ennå, men gleder meg til å gjøre det, det samme med 7 serien. Jeg kunne tenkt meg å låne den nye 7 serien en dag når den kommer, så dersom du kunne ha lånt meg en slik en hadde jeg ikke sagt nei.. Det kan vi forøvrig ta litt nærmere når den tid kommer.. :)

Får se om jeg ikke rekker en liten svipp tur innom i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 316 sedan samt noen 320xdater. Kan sikkert få tak i en 318i eller en 320i så du får prøvd den nye. Og hvis du vil komme innom i morgen å se litt og prøvekjøre er det bare å komme innom. Du vet hvor jeg sitter.

c-klassen: det er noe ved den jeg liker og det er noe jeg ikke klarer å forstå helt. Det er en kjempe forbedring samtidig som den ser litt firkantet og gammel ut. Har ikke røvd den, men har hørt positive ting om den!

Takk som byr, men jeg er for tiden i Danmark... så akkurat i dag (lørdag den 20 september) har jeg ikke muligheten for å ta en tur innom deg. Noe av utfordringen med vår nåværende BMW er at den først må selges i Danmark før vi kan komme videre med en fremtidig norsk bil. Jeg har fått et tilbud fra både BMW og Mercedes-Benz her i Danmark mhp. på å eksportere en helt ny uregistrert "dansk" C-Klasse eller en 3-Serie til Norge. Mercedes-Benz kan levere en bil hurtigere enn BMW og det kan få betydning for vårt valg av bil.

Jeg er også enig i at W204 ikke fremstår som perfekt, men det gjør heller ikke E91. Jeg tror imidlertid at en C220 CDI stasjonsvogn er en bedre langturbil enn f.eks en 320d Touring... og det er viktig for meg... mer viktig enn en umiddelbar følelse av mer fahrfreude i BMW´en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...