///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 tenkte folk kan legge ut bilder av sine gamle biler, og så vise om bilen har blitt finere eller styggere enn før... jeg så min gamle 318 e36 i dag, bildene taler for seg selv når jeg hadde den var det, en liten diskre vinge på, crystallbaklamper, m3 sideskjørt, m-tech front, med gt leppe, fk AE, bakrutesenker, m3 speil, alle ruter helt sorte og noen 17 vela felger, tok av alt før jeg solgte den da og sist, men ikke minst: DEN VAR GRØNN! : (har flere bilder som jeg legger ut seinere på en annen data)
Marius2002 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hahaha! Som du selv sa: bildene taler for seg selv
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 mhm ville liksom ikke si noe dumt heller hehe... kommer en forbanna eier på døra edit: felte nesten en tåre
Hansh Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 jaja den kunne jo ha vært værre da Ja, kunne vel det, men skal jammen godt gjøres!
StianA Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 jaja den kunne jo ha vært værre da Ja, kunne vel det, men skal jammen godt gjøres! jepp med en alu vinge og cromma luftintak på frontskjemene så kan det gjøres eneste jeg finner på bilen som er finere nå enn da ///Mysild hadde den er faktisk skiltene
Sevenord Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Haha katastrofe! Skjønner godt at du (nesten) felte en tåre.
S.Arnesen Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 digga hoodscoopen da;) vil ha sånn på min e46 coupe tror jeg....
Spinx Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Neinei man kan ikke ha scoops på bmw,en sin:( fysj. Keep it clean
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hahaah skiltet mitt var jo smelt og limt fast med tech7, så det var nesten umulig å få av sjekk også den oransje fargen på gummien på dekka *priceless*
Ballder Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 hahaah skiltet mitt var jo smelt og limt fast med tech7, så det var nesten umulig å få av sjekk også den oransje fargen på gummien på dekka *priceless* Ikke minst felga er jo priceless..
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 ja er det noen flere som har gøye bilder/forandringer på lur se om flere biler har fått en totalomgjøring *til det bedre eller værre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå