Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, slutten av mai måned ifjor reiste jeg fra sørlandet og opp til trøndelag på lett mc'en min. 100 mil en vei på en dag, lang tur. Kom opp i 12 tiden på kvelden etter å ha kjørt i 13 timer, gikk å la meg og stod opp i 1 tiden neste dag. Da hadde jeg planen om å kjøre over svenske grensen som lå en time unna for gøy og for å handle litt. Kom fint fram med litt uvante veier men jeg fant ut av det. Fikk handlet 2 kartonger røyk til venner og 14 pakker snus til meg, og var glad og fornøyd. Veien tilbake så kom jeg ut av tettbebyggelsen og ut på 90 sonen. Dro forbi en caravelle som lå i rundt 80 km/t. 30 sekunder senere treffer jeg en svær telehivshump jeg ikke så pga mye sol i 110 km/t, det ender med en vanvittig wobling og var rent og pent sagt et helvette. Fikk ordnet woblingen med å holde tviholde på styret for å rette det opp, og så opp på veien igjen da ser jeg bare at framhjulet er rett utenfor veikanten og tenker bare at nå smeller det. ble kastet av og sendt rett i ei myr/bekk med noen småsteiner, føltes som slow motion når jeg var i luften. Reiste meg kjapt opp for å se til sykkelen, hev av meg hjelmen og kravlet opp til veien. Så kom den norske caravellen og stoppet ved meg, og lurte på hvordan det gikk med meg og hva som hadde hendt. Forklarte det, også prøvde vi å få opp letten men det var ikke håp om å få den opp den 2 m høye skrå grøftekanten. Girene hadde låst seg og den virket ganske rammeskjev og gaffelene var bøyd, samtidig som alt av plastikk var gnurt og knust + så og si resten av sykkelen.

Det norske paret var utrolig hjelpsomme og jeg fikk sitte på med hjem til dem. Fyren hennes forklarte at han også hadde vært med i mc ulykke og visste hvor utrivelig det er.

fr.jpg

i 2008 etter samme langtur opp til trøndelag.

gammelletten.jpg

Etter kræsjen.

gammelletten2.jpg

gammelletten3.jpg

gammelletten4.jpg

Slapp heldigvis unna med en kink i nakken takket være godt sikkerhets utstyr og noen sår i pannen takket være solbrillene jeg hadde på ( de lå godt trykket ned bak i hjelmen), skinndress, ordentlig hjelm og skikkelige kjøresko er tingen. Hadde virkelig englevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min E28 520 84', lånte den bort til en kompis.. Lå litt for tett i ræva på en Nissan Patrol.. :cry:

Patrolen bremset uten at kompisen min så det.. Stygg smell, knapt skader på patrolen men bmw'en ble kondem, skjedde nå på nyttårsaften.. "Flott" slutt på året kan jeg si.. :cry:

Jeg satt ikke på under ulykken... :?

Før:

0iw2sx99hbv9cgn0y3j7.jpg

Etter:

tkztcv3eos2sverfhyao.jpg

m2h3pvbmn9ck223d65cz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre hvorfor den E36'en noen poster over her ble torpedert av politiet?

Det er jo ikke akkurat vanlig kost,ei heller det første polisen prøver seg på når de skal stoppe noen.. :P

Hvis jeg husker rett så ble bilen hans stjålet....

Stemmer det! Han som kjørte hadde mest sannsynlig gjort noe annet i tillegg, men aner ikke hva. Litt drøyt å torpedere en bil fordi den er stjålet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
stemmer det,jeg kjørte den fra arendal til karmøy for han :D

lur type å kappkjøre med sin egen sønn i passasjersetet, mot sin egen sønn på r-sykkel. i 40 sone :roll: så er han dødskristen... menmen. greit det gikk bra med dem.

like lurt som det er og hørre på Rykter:D

neida.

men det sønnen som liksom "kjørte R-sykkel" kjørte bak dem i en Camaro:P

Det var en Suzuki GSX som kjørte mot han, han stakk av og kom tilbake senere etter krasjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...