Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

etter en taxi kjørte i ræva på meg.

Leste litt tidligere i tråden om en som påpekte nakkestøtter, vil bare si jeg var glad jeg hadde nakkestøtte her =)

cncwkgx4atwxmw1e1bnl.jpg

på bilde to ser dere også veien, venstre framhjulet mitt sto nærri fortauskanten på motsatt side.(fikk ikke bilde av det pga at jeg måtte flytte bilen min så fort som mulig mht trafikken.

tm22bmghecvtygovcsym.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel nesten 2 år sia jeg smalt med bmw'n..

mhyij7ertjpowhar9d5m.jpg

ellers var jeg ute en tur i grøfta me sierraen i dag, sommerdekk+speilis så blir det fort sånn;)

egqnc266mxudbykwmfnv.jpg

Sommerdekk på det føret som vist på bildet ja :shock: Jaja, godt det gikk bra med deg da, men for å være ærlig så burde du skjønne selv at man ikke kjører rundt på vintern med sommerdekk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett gjennom tråden og det er leit å se så mange tyske mesterverk ende opp som makkverk:P Men godt at dere alle er i god behold idag! :D

Noe som irriterer meg litt er noen kommentarer ang hvorfor ulykken skjedde, og svaret var at bilen rullet på 6år gamle vinterdekk. Da burde man skjønne at disse mest sannsynlig er utslitt, og livsfarlige i bruk!

Veldig mange unge kjøper billige eldre e30/e36 som første bil, de har råd til bilen, men ikke driftskostnadene, og når dette går utover sikkerheten, de kjører på samme dekk år ut og år inn, så er de en STOR fare for seg selv og vi andre som ferdes på veiene!

Har man ikke råd til å sikre bilen mtp. seg selv og medtraffikanter, så får man la være og kjøre bil!

Blir jeg påkjørt til vintern, og det viser seg at denne bilen ruller på sommerdekk/slitte vinterdekk eller helårsdekk så blir jeg mektig forbanna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med [space] her.. seriøst mye alvorlig :P

Selv om det høres jævlig feil ut på den måten jeg sier det, så har jeg egentlig lyst til å bli med på en bilulykke også..

Hehe, problemet er jo bare at man ikke vet utfallet av ulykken før det eventuelt kanskje er for sent :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen bilder, selv om minst en av bilene havna på forsida av lokalavisa.

Men det har gått med 1 renault kassebil (hun brøt vikeplikta så jeg satte granadan i sida på den)

1 granada, prøvetur hos lokal bilforhandler, nedre bærekule høyre side knakk i sving, totalvrak.

1 golf 2, kom i innersving, tok den med samme granada som den jeg tok kassebilen med.

1 jetta 2, rett i rævva på en ford connecto som bråbremsa og kasta seg i revers.

1 opel rekord, rett i ræva på en opel vectra som bråstoppa for ei gammel dame, begge oplene vandra heden pga det der. Var forresten dama mi som kjørte vectran.. ups :)

1 E28 520i, kjørte rett i et kumhull som noen russ hadde tatt lokket til.

Ellers er det jo også noen småskader, men mest på gamle opler, så da teller det ikke ;)

Et merkelig faktum er at samtlige biler jeg har vraka, med unntak av E28`n, har vært hvite, så dama nekter meg å kjøpe hvit bil [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før:

DSC00337.jpg

Beste parkerings-plassen jeg har sett i et parkeringshus:P

Er vel parkeringshuset bak bryggen i Bergen. Grusomt sted! Går heller gjennom hele byen enn å sette bilen der inne. Stortsett alle plassene som ikke er slik som på bildet er latterlig trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...