Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

meg for 2 uker sia, 7dager etter var den på veien igjen. er jo egentlig vrak siden det er 316 og bakskjerma peker vær sin vei. kort fortalt: traff akkurat først en stolpe, sklei ca70m på kanalen med fronten mot veien før jeg traff en kant og bilen hoppa med rævva og landa hardt igjen som slo opp hele gulvet

morro002Medium.jpg

morro001Medium.jpg

morro005Medium.jpg

Christiandraravveienikongevein21122.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vurdert å registrere bilene dine da? :P

Mange ganger! :P

730'n skilter jeg nok til sommern, greit at det ikke er en spesiell bil men vil bare ikke bruke den i saltlaka :)

732i'n blir registrert så fort jeg har bytta slavesylinderen, kjøpte den i høst\vinter og har ikke helt følt for å betale halv årsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis sluppet billig i fra det så langt. Tok kun baklykta og litt av fangeren på fruens Golf her i februar i fjor. På skikkelig vinterføre skulle jeg opp en bratt bakke, men det viste seg å være ren is under snøen så når bilen ikke ville mer og jeg trødde inn bremsa så var det ikke mye grep gitt, seila rett i en traktor som brøyta.

Når det gjelder BMWen så her jeg vært heldig. Rett etter at jeg hadde kjøpt bilen så oppsto det et rart problem med gearkassa. Da bilen ble satt fra R til Drive så "hang" den igjen i R hvilket resulterte i at jeg rygget rett i gjerdet til selveste Knut Hamsun(eller der han bodde når han levde) på Nørholmen gård i Grimstad. Lakk skadene i støtfangeren og utbedring av kassen ble selvfølgelig gjort på garanti hos Bavaria.

Så her forrige helg så ligger det en snøhaug midt i veien rundt en sving som en brøytebil har lagt fra seg. Denne dundrer jeg inn i og kjører av høyre tåkelykt, deksel ved siden av lykt og deler av innerskjermen i hjulbuen på samme side. Utrolig fustrerende!!! :shock:

Pluss at på selveste nyttårsaften så klarte fruen å knuse høyre tåkelykt glass på Audien. Ren is, forhjulstrekk og ingen antiskrens i en rundkjøring endte i fonna :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å en kamerat kjørte ut ingen skade i min bil.

r2hc02fukd76fr8n7aby.jpg

personskade på kameraten min pga kasta uta bakruta men alt er bra med han nå.

pq5pblqrdgkwmidehi1w.jpg

Det der husker jeg faktisk! Hadde grisekjørt der selv litt tidligere på dagen med en X5 35SD, kappkjørte med en E30 320 :D Litt skummel plass det der hvis farten og føre ikke er helt idielt. Det var jo nettopp en Golf og en Mercedes som "møtte" hverandre på samme sted.

Bra det gikk godt med kameraten din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 desember 2008, klink is og pileup.

Hadde en tråd her om dette men...

Søndag morgen, 0725 ca... på vei til jobb.

Kom først av disse, lav fart så jeg stoppet helt til venstre der etter å ha sklidd sidelengs nedover, traff en kant.

Så kommer neste bil nedenfor meg og treffer meg på høyre side foran og rett i kant/gjerde. Fikk knapt med meg et lys i høyre speilet før det knuses og bilen min beveger seg litt.

Begge går ut og ser at det går bra med hverandre, før vi plutselig må hoppe ut av veien og i dekning for en X5 i fri flyt, som bommer med noen cm på min bil og moser neste bil videre igjennom gjerdet.

Mens vi står der så prøver en dame i ny mercedes på piggfritt å kjøre opp samme skøytebane vi sklei ned. Funket dårlig, endte i grøften på innsiden hun.

Min bil: 93 300kr, reparert hos merkeverksted.

Bil nummer to(citroen stv): vrak(ble en halv meter kortere etter X5'n traff den)

BMW X5: vrak

Mercedes: kom seg til slutt opp av grøften og ned igjen.

Bilder:

Min helt til venstre, første bil.

av9o7iqvpgu7pswls3oj.jpg

3rkn18ro2cqnmls1zziv.jpg

1x6kps7dlqklf20jdawq.jpg

Skader min bil.

9xquefxubtwvf6z6vip6.jpg8ozbfzhxjbhw5xktttm9.jpg

X5'n(fin camber på siste bildet)

v0ijdz565fe6enh2og39.jpg

ofsd552i2g6fyctk3yo6.jpg

dqm3zm8c5xnqu71tj51k.jpg

Gikk ellers helt fint med alle involverte.

Forsikrings selskapet hadde nok en dårlig dag, da alle bilene var forsikret hos samme selskap.

Edit:

Plassen det skjedde kan for øvrig sees på denne videoen, fra 0:10.

Sklei helt fra svingen over(0:30), og ned til den andre svingen(0:20 ca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å en kamerat kjørte ut ingen skade i min bil.

r2hc02fukd76fr8n7aby.jpg

personskade på kameraten min pga kasta uta bakruta men alt er bra med han nå.

pq5pblqrdgkwmidehi1w.jpg

Det der husker jeg faktisk! Hadde grisekjørt der selv litt tidligere på dagen med en X5 35SD, kappkjørte med en E30 320 :D Litt skummel plass det der hvis farten og føre ikke er helt idielt. Det var jo nettopp en Golf og en Mercedes som "møtte" hverandre på samme sted.

Bra det gikk godt med kameraten din :)

jøss ja vi ble begge dømt for 156km't utifra skrense spora, fant ut at det ikke var no sving for høye hastigheter;) har å sett at det ofte er uhel ved dene strekninga.

ganske syn med e36 til kameraten min da, var et bra eksemplar 328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...