George Constanza Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 ja, åssen har dette skjedd?? så IKKE pent ut! det gikk heldigvis bra...hadde englevakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 92mod E36 325i Coupe. Gikk høvelig bra med meg. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Her var d nok englevakt også! min 324td, men jeg var ikke med i bilen. Heldigvis! hadde d vært noen i passasjersete hadde de nok omkommet. fører knekkte fot,arm og fikk en kraftig hjernerystelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Her var d nok englevakt også! min 324td, men jeg var ikke med i bilen. Heldigvis! hadde d vært noen i passasjersete hadde de nok omkommet. fører knekkte fot,arm og fikk en kraftig hjernerystelse.. Seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 i helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Knust flat som en pannekake BMW-en ble knust fullstendig flat av to forskalingsmurer på 9, 9 tonn hver ved Øya Helsehus Les saken her: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 25664.ece# P.S: Ikke min bil... Eier av bilen er Marek Kopec, en polsk arbeider som drev med forskalingsarbeid på byggeplassen... Stakkars jævlel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Det kaller jeg skikkelig low-rider Husker den saken.. Regner med det ikke var din bil siden eieren var polsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 hehe... er det dette som kalles compact? Den var faan meg flat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 fy flaaate, bokstavelig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Førstebil, kjøpt 1 uke etter oppkjøring..og kræsjet 2 mnd etterpå..Før Etter støypekant, vogntog, personbil, fjellvegg Englevakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei! Her er bilder før og etter. Bmw 318i 92 modell. Påkjørt av en kjerring som kjørte rett ut fra en sidevei. Savner den jeg... Skadene på bilen ble taksert til 99 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Førstebil, kjøpt 1 uke etter oppkjøring..og kræsjet 2 mnd etterpå..Før Etter støypekant, vogntog, personbil, fjellvegg Englevakt? Gikk faktisk veldig bra sånn sett, knekte to små bein i rista på venstrefot siden clutchpedalen ble trykt ned..ingen andre personskade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 her er min bil etter møte me fjellveggen i ca 90kmt ingen blei skada bare kutt etter knust glass savner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 håkon318is: hardu en tråd om den hvite coupeen? den som gikk i mandal før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå