Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC :shock:

p8207zl7hl7y35a74etl.jpeg

Gir nok god avkastning det der. :D

He he :) Gikk bra til slutt da selv om det var 40 sone på stedet, politiet påstod både det ene og det andre, alt fra kjøring i beruset tilstand? til alt for høy hastighet, og uforsiktighet 8)

Vel vel de hadde vel rett i noe, men vet ikke selv hva 8) he he.

Fikk igjen 60.000,- mere på forsikringen enn hva jeg ga for bilen.

Var uten sertifikat i 14 dager da, men det fikk jeg tilsendt i posten rekommandert :lol: Så jeg har fått lappen i posten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC :shock:

p8207zl7hl7y35a74etl.jpeg

Gir nok god avkastning det der. :D

He he :) Gikk bra til slutt da selv om det var 40 sone på stedet, politiet påstod både det ene og det andre, alt fra kjøring i beruset tilstand? til alt for høy hastighet, og uforsiktighet 8)

Vel vel de hadde vel rett i noe, men vet ikke selv hva 8) he he.

Fikk igjen 60.000,- mere på forsikringen enn hva jeg ga for bilen.

Var uten sertifikat i 14 dager da, men det fikk jeg tilsendt i posten rekommandert :lol: Så jeg har fått lappen i posten :lol:

Mange 500 som har blitt svindlet før denne. :wae:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC :shock:

p8207zl7hl7y35a74etl.jpeg

Gir nok god avkastning det der. :D

He he :) Gikk bra til slutt da selv om det var 40 sone på stedet, politiet påstod både det ene og det andre, alt fra kjøring i beruset tilstand? til alt for høy hastighet, og uforsiktighet 8)

Vel vel de hadde vel rett i noe, men vet ikke selv hva 8) he he.

Fikk igjen 60.000,- mere på forsikringen enn hva jeg ga for bilen.

Var uten sertifikat i 14 dager da, men det fikk jeg tilsendt i posten rekommandert :lol: Så jeg har fått lappen i posten :lol:

Mange 500 som har blitt svindlet før denne. :wae:

He he :) den var bra Ballder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC :shock:

Gir nok god avkastning det der. :D

He he :) Gikk bra til slutt da selv om det var 40 sone på stedet, politiet påstod både det ene og det andre, alt fra kjøring i beruset tilstand? til alt for høy hastighet, og uforsiktighet 8)

Vel vel de hadde vel rett i noe, men vet ikke selv hva 8) he he.

Fikk igjen 60.000,- mere på forsikringen enn hva jeg ga for bilen.

Var uten sertifikat i 14 dager da, men det fikk jeg tilsendt i posten rekommandert :lol: Så jeg har fått lappen i posten :lol:

Mange 500 som har blitt svindlet før denne. :wae:

He he :) den var bra Ballder :lol:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyster tråd, dette her...men får bidra med mitt.

Påska 2005, svintrøtt etter å ha jobba konstant i 160 timer under TG i Vikingskipet, skulle en kjapp tur til Hamar sentrum.

Turen til gikk fint, men ble litt for trøtt i Stangeveien...dro med meg et gjerde, noen småtrær og en trafo fra Telenor.

Før:

Jeg måtte sparke opp døra for å komme meg ut, og plukket glass fra øyet og armen...ellers bare blod, hjernerystelse og litt stiv nakke.

Falck måtte jekke forstillinga 10-12 cm. frem for å i det hele tatt få på reservehjulet.

Det var en lang, lang vei hjem til Rygge etter dette...

Savner bilen ubeskrivelig mye.

Det der husker jeg...jeg satt i Vikingskipet og midt på natta kom du og satte deg ned ved plassen min. SÅ sa du helt rolig: "hei...jeg har vraka bmwen jeg."

Trodde jo du kødda! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før:

1yn10e0uhmv6awni4mxt.jpg

Ute på vått føre og fikk en skrens som ikke ville la seg rette opp igjen og dermed traff en mur.

Dette ble resultatet..

6vrcric3z91z0qcxtuci.jpg

Bilen er rettet opp og lik første bildet, bare med kromgrill. Veldig fornøyd med arbeidet. ^^

Ingen skade på meg, og fikk beholde både lappen og pengene i lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he beste hittil :lol: Ler meg fullstendig skakk av innlegget til Scampi, skulle de kjøre bilen hjem eller?

Bedre å trille den på og av flaket enn å dra den med vinsj...var det så mye å le av?

Dyster tråd, dette her...men får bidra med mitt.

Påska 2005, svintrøtt etter å ha jobba konstant i 160 timer under TG i Vikingskipet, skulle en kjapp tur til Hamar sentrum.

Turen til gikk fint, men ble litt for trøtt i Stangeveien...dro med meg et gjerde, noen småtrær og en trafo fra Telenor.

Det der husker jeg...jeg satt i Vikingskipet og midt på natta kom du og satte deg ned ved plassen min. SÅ sa du helt rolig: "hei...jeg har vraka bmwen jeg."

Trodde jo du kødda! :roll:

Yeah...husker det som det skjedde i går...helt vilt.

Men ølen jeg fikk av deg var en av de beste jeg noensinne har smakt...det roet meg litt. Du var god venn da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he beste hittil :lol: Ler meg fullstendig skakk av innlegget til Scampi, skulle de kjøre bilen hjem eller?

Bedre å trille den på og av flaket enn å dra den med vinsj...var det så mye å le av?

Ja :) syns det var hysterisk morsomt jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkjørt av vogntog vinteren 2007 i Hardanger, på vei ned til Granvin:

tfpvrag6zggnjjspbdw3.jpg

k09mvuxqu0ji7l4alak7.jpg

På det siste bildet har jeg rygget noen meter tilbake og ut fra kanten fordi det først så ut som lastebilen stakk fra stedet, men han stoppet da han så ryggelys i speilet (lysene fra lastebilen kan sees i bakgrunnen), hadde bare ikke merket noe.

Siden han bare ga gass forbi nærmeste møteplass kunne ikke vi og bilen bak gjøre annet enn å stoppe helt uti kanten og vente på smellet, da det ikke var plass i bredden gjennom den slakke svingen til oss og en lang tankvogn.

Skadene på vår bil kom på ca. 60 000,-

Kan legge til at da jeg snakket med forsikringsselskapet et par mnd. etterpå trodde de det gjalt en annen ulykke fordi sjåføren hadde vært innblandet i en ny skadesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...