Dr_S Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hehe, hadde nesten glemt det med ølen, jaja. Nok OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 første bilen min. god bilen min:) http://images.bimmers.no/files/h6div39n37io2hvieo9k.jpg[/img par uker etter at jeg solgte den, så jeg den til salgs på autodb, som er vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenserns Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hei. Er ny her lager nok en redigert Video til youtube senere så snart bilen min kommer tilbake fra bmw versktedet .! Kjøpt og kjørt min BMW 530D i 2 uker og så kom det en som ikke overholt vikeplikten og kræsjet i fører siden framme og sente meg likså godt inn i auto værnet på andre siden.! Bilen er spesial trimmet fra den var ny hos bmw. Holder talene hemmelig pga at jeg ikke vill gi ut feil tall ang hester og torque (ftp). er så mange som skryter på seg for mye! Skadet for flere tusen kr.. Gleder meg til og få den tilbake og lage noe film av den da.! deler som er byttet er da. Begge sider plater front , front fanger, Dekk og felger framme, Begge front lyktene. Masse LAKERING . HELE FRONTEN AV BILEN, SPOILER BAK, SIDE DØRER FRAMME OG Bak . Betalte eskstra for og ta alle riper av betydning . Bmw verkstedet får jeg Stempel av og skriv som beviser at alt er gjort der. håper dette er bra dokumentering etter en slik ulykke for videre salg later on. kom gjerne med innspill her. Bilen går gjenom naf og gjensidige. så får bevis papirer av naf i tillegg. Skal også kreve kopi av fortstillings kontroll papirer.! PS. Bilde er tatt før ulykken.! Oppdaterer med bilder etter bilen er lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg er glad jeg kjører e34 og har råd til skikkelige dekk. Bare jeg som stusser på at det omtrent bare er 3-serie her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hentet meg E30 i sommer, hadde hatt den i 2 dager da bilen slapp i en avkjøringsrampe på våt vei. Fikk vite med forrige eier etter smellen at bakhjula ikke likte våt vei Under henting fredag Søndag etter en liten tur i grøfta Etter noen timer med banking og litt deler fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 før etter slik så den ut etter at ene styrestaget bak knakk i sving. finnes flere der den kommer fra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 har ikke selv kræsjet noe alvorlig untatt at jeg satt på med en saab 900turbo, dro av veien i 90 rett i en bergvegg, glad alle i bilen hadde belter på! men jeg fant et bilde av en vraka bimmer (sikkert repost) før: etter: dette er stylingtech m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har bare en 3-serie å føye til her jeg også Dette er bilder av min 325 tdsa etter et noe ublidt møte med en elg Var en jeg kjøpte bilen av, som var eier av bilen da det skjedde. Bilen er hel og fin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 må være jævlig og få en elg i tryne :wink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Tror ikke det var noe deilig nei, men de som satt i bilen slapp rimelig heldig fra det uansett. Noen skrammer og noe neseblod mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Heldigvis kun blitt påkjørt 2 ganger på E39. Ene gangen når frua stoppet for fotgjenger på vinterføre og Volvo V50 klarte ikke stoppe. Andre gangen var max 1 mnd etter opprettet og nylakkert bakfanger samme E39, akkurat parkert på kjøpesenter og ung jente i Honda skulle parkere på venstre siden av E39 og dro likeså hjørnet av hondaen i hjørnet på nylakkert bakfanger. Jeg rakk ikke å gå ut av bilen en gang. Ble lakkering av bakfanger enda en gang. 2 ganger på under et halvt år, han lo litt han som drev bil-lakkeringen da jeg kom tilbake med ny skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har enda ikke greid å kræsje BMW (hatt 2 nesten ulykker med mamma sin 320! Men jeg kjører pizza, og lørdag klokka 6 går det ofte litt fort i svingene hehe ! men alt gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kjøpte en delebil for en stund siden, føreren overlevde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Var det bakfangeren du skulle ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Endte opp med en 318is motor og bakstilling, bytta bunnpanne oljepumpe og innsug så virket motoren inntil en 18 åring kjøpte bilen som ble byggd av dette hos en kompis av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå