Gå til innhold

Hvilken bil er den beste landeveiscruiseren?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

540 er vel ikke særlig økonomisk!

X5 har mer komfort.. bredere akselavstand og kortere bil.. men uansett.. Landcruiser er nok det hotteste alternativet til nå!

Skrevet

Ka med den nye outlanderen? Har sjøl prøvekjørt den, og synes den e go. E kje det dyreste alternativet heller. Eller den nye Hyundai Santa Fe. Ser faktisk ikkje så verst ut helle den.

Skrevet
540 er vel ikke særlig økonomisk!

X5 har mer komfort.. bredere akselavstand og kortere bil.. men uansett.. Landcruiser er nok det hotteste alternativet til nå!

begriper ikke hva der fabler om?

Hvordan har dere kommet frem til at E53 har bedre komfort enn E39, for det stemmer absolutt IKKE!

:roll:

Det er mye bra med E53, men komforten er ikke en av disse, faktisk er det en av få svakheter med denne bilen!

:?

Skrevet

Ok, men jeg tenker komfort for fattern

da.. Du sitter høyere i E53, og det er viktig i hans tilfelle. Han har prøvd alle mine E39 (523,528,540) og syns det er gode biler, men blir for dårlig vinkel for beina hans.. trenger mer bøy, dvs høyere sittestilling. Hvor X5 er et godt alternativ..

Skrevet

hva med nye Mitsubishi Outlander 2,2l Diesel ??

veldig god bil...er jo litt mer personbil å kjøre i forhold til Pajero da, bruker litt mindre diesel og..

Skrevet

En del av dere som svarer her som er rimelig optimistiske med tanke på hva en får for 200-400.000 her i landet... Er vel ingen forslag ennå som kommer innfor den prisgruppen.

Skrevet
":2yz1oe0d]En del av dere som svarer her som er rimelig optemistiske med tanke på hva en får for 200-400.000 her i landet... Er vel ingen forslag ennå som kommer innfor den prisgruppen.

Kan man få Hummer H1 som lastebil... unnskyld varebil ?... kanskje den kommer innenfor den nevnte prisgruppen ?... :lol:

Skrevet
Taho eller blazer maximal komfort :D

Og bruker flere hundre liter på mila..

Ikke skyt meg nå, men hva med chevrolet captiva? Ser jo ikke så verst ut....

Men X5 er helt klart det valget hadde fallt på..

Skrevet

Jeg ser det er mange som foreslår Land Cruiser, Pajero og Outlander. Jeg har kjørt alle bilene over lengre tid og distanse, det som er felles for alle tre er at de er trange som varebil. Man sitter nærmest på rattet. Ergo vil ikke bilene fungere som en landeveiscruiser. Som nevt tidligere har LR Discovery III og Nissan Pathfinder god plass og tillater eier å justere setet etter eget ønske. De er begge komfortable og mulige å realisere innenfor dine oppgitte grenser med akseptabelt utstyrsnivå og km.stand. Tenk litt på annenhåndsverdi og et salg i etterkant også, når bilen en gang skal byttes ut;)

Skrevet

I forlengelsen av ErikS´s innlegg er det naturlig å nevne Range Rover... spesielt modellene som kom etter BMW´s overtagelse i 1994. De er bygget til en mye bedre standard enn de tidligere modellene og tilbyr en genuin komfort og kjøreopplevelse (iallefall i SUV-verdenen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...