znork Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Gamle chief´en har og bestilt en 100% lik bil.Disse er j.vla stilige. Gratulerer så mye, julen kommer tidleg i år.. Julen kommer ikke tidlig nok, 8 uker er lenge nok å vente.. gleder meg utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 da var ventetiden over, har kjørt ca 2000km med den nå og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Grattis med lekkert leketøy. 1 serie coupe er og blir en lekker bil. 120d er vel den motoren med 163hk hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 2,0 diesel på nye 1-serie, 5-serie og x3 har 177hk/350nm. 3-serien har 163hk/320nm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Gratulerer, stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Gratulerer med tøff bil. Har selv kjørt 120d coupen og må si meg imponert. Veldig kjekk motor til den bilen, går passe bra og behagelig og god å kjøre. (Men er chip er sikkert en god invistering ) Jeg ville personlig hatt bensinversjonen, og mest aktuelle for vanlige dødlige blir vel 125i. Ellers fyr på med bilder, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Gratulerer med tøff bil. Har selv kjørt 120d coupen og må si meg imponert. Veldig kjekk motor til den bilen, går passe bra og behagelig og god å kjøre. (Men er chip er sikkert en god invistering ) Jeg ville personlig hatt bensinversjonen, og mest aktuelle for vanlige dødlige blir vel 125i.Ellers fyr på med bilder, det liker vi Skulle gjerne hatt 125i selv, men den er dessverre 135000,- dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 skikkelig grombil den må jo vekke oppmersomhe`t? skiller seg ut fra mengden, personlig liker jeg spessielt godt hekken den er så "frekk" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 skikkelig grombil den må jo vekke oppmersomhe`t? skiller seg ut fra mengden, personlig liker jeg spessielt godt hekken den er så "frekk" hehe litt for mye oppmerksomhet, katta i nabolaget ville ligge på panseret her om dagen, men ble farlig fort jaget bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Grattis med fin 1 serie coupe, vil se flere bilder. Også av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Upgrads: *Hartge enderør *Kromgrill Nye bilder ut- og innvendig kommer i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 lite stemningsbilde på vei til Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Nydelig bil... Har selv lyst på akkurat samme bil og farge.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Nydelig bil og HARTGE eksoshalene satt som skudd. Kjempelekkert. Er det bare rør som er sveiset på den originale potten eller har du byttet hele rukkelet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Nydelig bil og HARTGE eksoshalene satt som skudd. Kjempelekkert. Er det bare rør som er sveiset på den originale potten eller har du byttet hele rukkelet..? Kjempeflott e82 og Hartge eksos er fine greier. Vet ikke hvordan det er på 1 serien, men på min e90 kutter du av hele bakpotten og så festes Hartge enderøra (uten noe lydpotte) fremme ved bakakselen cirka. Her er bilde av hvordan det ser ut på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå