Gå til innhold

E36 med 19" BBS CH!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På essoen ja :lol:

De andre felgene koster 25000kr kun for felger, de kan sikkert lages i forskjellige størrelser..vet ikke hvor stor kanten blir da, blir vertfall ikke samme :wink: På disse er det ca 12 cm kant.

Og de er helt klart rå.

Syns det liksom ble litt mer "motorsport" look med bbs'ene, men digger begge felgsettene selv :)

Husker søren ikke hva fargen heter nå! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

grunnen til at dere får tak i de så billig er pga BBS er oppkjøpt av et nytt firma, så dessverre har det vært en del kluss og det er kommet uorginale på markedet til en billig penge.

Orginale bestilt rett fra fabrikken koster det 5980,- for en 9,5 x 19" felg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at dere får tak i de så billig er pga BBS er oppkjøpt av et nytt firma, så dessverre har det vært en del kluss og det er kommet uorginale på markedet til en billig penge.

Orginale bestilt rett fra fabrikken koster det 5980,- for en 9,5 x 19" felg...

Eg har en helt ny 9,5 *19" felg liggende da et felgfirma skrapet litt i min..den er vertfall garanter orginal, likesom de andre eg har og den kostet 3700kr å skaffe..

Skal se om eg ikke husker å finne koden til deg mararius :wink:

LianLiDude - Mener det er ca et 15 på bakfelgene, men skal se om eg ikke kan finne det også ut..og hvor mye plass det er til demperen..

Akkurat disse felgene er gått ut av produksjon, Sivert fra automote fikk tak i de 3 siste settene som schmidt hadde, så det går vel en 5-6 slike sett i norge tror eg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...