marararius Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hva koster de andre felgene da?De bildene som ble postet sist. Lurer på om de finnes i rundtom 18"/8.5" Jeg å lurer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Bildene tatt på Esso på bømlo? Jess Kjente meg straks igjen. Der har jeg fylt bensin noen ganger Synes det så fett ut med de felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hva heter fargen som er på bilen? Drit tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det ble meget pent! Men synes de andre er litt råere... Får tyskerstuket me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 På essoen ja De andre felgene koster 25000kr kun for felger, de kan sikkert lages i forskjellige størrelser..vet ikke hvor stor kanten blir da, blir vertfall ikke samme På disse er det ca 12 cm kant. Og de er helt klart rå. Syns det liksom ble litt mer "motorsport" look med bbs'ene, men digger begge felgsettene selv Husker søren ikke hva fargen heter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Techno violett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Pleide å gå en e36 cab i Fredrikstad med denne fargen (tror jeg) med de samme felgene for flere år siden, den var utrolig rå med BBS CH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Noen som har fargekoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 De Schmidt felgene er vel gått ut av produksjon nå mener jeg å ha hørt fra en av automote gutta her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 BBS CH er bare konge felg på E46, ser slett ikke dumt ut på E36 heller, men syns at E36 ikke trenger mer enn 18", dette bildet understreker hva jeg mener. Kanskje jeg må kjøre dette på E39'en også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 grunnen til at dere får tak i de så billig er pga BBS er oppkjøpt av et nytt firma, så dessverre har det vært en del kluss og det er kommet uorginale på markedet til en billig penge. Orginale bestilt rett fra fabrikken koster det 5980,- for en 9,5 x 19" felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Hvilket inpress er det på felgen bak på de siste felgene (altså de som ikke er BBS CH) og er det mye plass på insiden mot demperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Kunne gjerne bbs CH som vinterfelg og de andre på sommeren Det hadde vært noe det. Men må nesten si de fineste BBS felgene som finnes er LM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 ligger ett sett med BBS CH i 9,5x20 til E39/e34 for under 10 lapper på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 grunnen til at dere får tak i de så billig er pga BBS er oppkjøpt av et nytt firma, så dessverre har det vært en del kluss og det er kommet uorginale på markedet til en billig penge.Orginale bestilt rett fra fabrikken koster det 5980,- for en 9,5 x 19" felg... Eg har en helt ny 9,5 *19" felg liggende da et felgfirma skrapet litt i min..den er vertfall garanter orginal, likesom de andre eg har og den kostet 3700kr å skaffe.. Skal se om eg ikke husker å finne koden til deg mararius LianLiDude - Mener det er ca et 15 på bakfelgene, men skal se om eg ikke kan finne det også ut..og hvor mye plass det er til demperen.. Akkurat disse felgene er gått ut av produksjon, Sivert fra automote fikk tak i de 3 siste settene som schmidt hadde, så det går vel en 5-6 slike sett i norge tror eg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå