|m0rten| Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 uhhååøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Disse liker jeg ikke Volvo 240 Pontiac Aztek Tata Air Car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 It was called the Aurora and was designed in the 50’s by a Roman Catholic preist to be the safest car in the world. It broke down 15 times on the way to it’s debut party. It cost $30,000 in 1950 dollars. It’s incredible. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Dette her syns jeg tar kaka! Da man ser på "fullt hus" og Steve Urkel dukker opp i Isetta'n sin, da kan man ikke unngå å le.. Og denne her som politibil? Da skulle jeg gledelig mottatt ei bot eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Volvo 240 og citoen 2CV er det styggeste jeg ser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Rart det ikke er noen som har nevnt Ford KA her. Det er vel en av tidenes styggeste bil sammen med alt som tidligere er nevnt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 DS'en er da virkelig ikke stygg. Det er en klassiker man ikke kan hate. Skal man nevne noe stygt bør man ikke glemme E46 Compact. Jaja, synes compacten min er fin jeg da... Rart det ikke er noen som har nevnt Ford KA her. Det er vel en av tidenes styggeste bil sammen med alt som tidligere er nevnt her.. Følger deg på den! KA er GRUsom. Står en utenfor der jeg bor, og jeg ser at den ruster også... Møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Suzuki Wagon R http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ide_01.jpg og de lange gamle amerikanske bilene med respatex treverk på siden! Hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Dette var første bilen jeg tenkte på når jeg så tråden, og ser fler nevner den her. Legger da ut bilde av en rett og slett ufyselig bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Uansett ny eller gammel, original eller stylet, så er den stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 ...og de lange gamle amerikanske bilene med respatex treverk på siden! Hva heter de? Tror det var flere modeller, men virkelig ett av de verre amerikanske prosjekter ja. Er det noe sånt som dette du tenker på? 1967 Ford Country Squire Ikke bare gamle bilder heller, her er et prakteksemplar av en 1993 Plymouth Grand Voyager. Urk Edit: Og for de som måtte synes dette ser BRA ut, og ønsker det på sin bil, kan man jo prøve å ta en prat med AutoTrimDesign... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 VAG på sitt beste?! Asiater har aldri kunnet designe biler. Nok et bevis. Tja, hva skal man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Synes denne er på top 10 også. Ellers er som nevnt før wagon r forferdigelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Jaja, synes compacten min er fin jeg da... Neida, jeg tror ikke det var ment så ille *trøste* Er nok mest fronten det er delte meninger om....bilen i seg selv er ikke stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 AMC Pacer - ingen over, ingen ved siden Fiat Multipla - en frosk på hjul Austin Allegro Vanden plas - designet i dyp pillerus? Mini Marcos - for fæl til å være stygg Citroen Ami - ser ut som en bil fra barne-tv med døsige øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå