Gjernes Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Gratulerer med en (unnskyld språket) driiiiit fin bil..!! Hehe, tusen takk for det Du og jeg snakker samme språk
Gjernes Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Jah så kom jeg på at jeg knipset noen bilder med mobilen da jeg var til forhandleren. Får legge ut disse da Kansje ikke så mye bedre bilder enn hva som var i annonsen, men legger de ut alikavell
SteffenM2 Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Gratulerer med ryddig bil. Nå, skaff deg noen sikkelige felger! Da har du en flott familie racer
Ron Jeremy Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Wow, lekker bil, hva slags farge er det? Uansett en lekker fargekombinasjon, den mest riktige i mine øyne, så da er det bare å bukke å si grattis med ny lekker familiebil - du har gjort et godt og riktig valg ifht barnevogn og situasjonen i sin helhet tror jeg. Mht ettermontert hengerfeste, koster det fra 7-13.000.- fra ulike leverandører. Mht bluethooth, tror jeg du sliter mer dessverre. Tenk heller på hva du har enn hva du ikke har i denne bilen her, jeg vedder på at du blir fornøyd! Sleng gjerne ut hele utstyrslista her.
Gjernes Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Wow, lekker bil, hva slags farge er det?Uansett en lekker fargekombinasjon, den mest riktige i mine øyne, så da er det bare å bukke å si grattis med ny lekker familiebil - du har gjort et godt og riktig valg ifht barnevogn og situasjonen i sin helhet tror jeg. Mht ettermontert hengerfeste, koster det fra 7-13.000.- fra ulike leverandører. Mht bluethooth, tror jeg du sliter mer dessverre. Tenk heller på hva du har enn hva du ikke har i denne bilen her, jeg vedder på at du blir fornøyd! Sleng gjerne ut hele utstyrslista her. Takker for det Siden jeg ikke har fått bilen ennda, så veit jeg ikke hva alt av utstyr består i. Men er det ikke en sånn guru her inne som finner ut sånn med hjelp av chassi nummer da? Hade vært utrolig kult om noen kunne sjekke opp dette. Nummeret er WBANJ31080CP85169
Diesel power Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Var å kikket på denne bilen selv. Meget pen bil, og pen fargekombinasjon. Slatlem er kjent for noe høyere priser på bilene sine, men de gir også godt igjen ved innbytte om man pruter litt
Gjernes Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Var å kikket på denne bilen selv. Meget pen bil, og pen fargekombinasjon. Slatlem er kjent for noe høyere priser på bilene sine, men de gir også godt igjen ved innbytte om man pruter litt Hehe, det som var litt fint med Slatlem i denne sammenhengen var at han ga meg pris på innbyttebilene uten å se på de en gang. Kontrakten er skrevet under og ennda veit han ikke hva han får. Ikke at han får dårlige biler, men alikavell da. Sier vell bare om hvor mye de har å gå på.
Gjernes Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Gratulerer med ryddig bil. Nå, skaff deg noen sikkelige felger! Da har du en flott familie racer Har noen 18" med brei pollert kant liggende
Chris A Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Ikke med brei kant. HAr et sett med M6 style, strøkne med meget gode dekk på. dette er 18" 245-40 18" Good year dekk så det er ikke billigdekk. Samme felgen som saltkjelen har men han har 19". "Vurderer" å selge disse har ikke sett dem på bilen en gang.
Gjernes Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Ikke med brei kant. HAr et sett med M6 style, strøkne med meget gode dekk på. dette er 18" 245-40 18" Good year dekk så det er ikke billigdekk. Samme felgen som saltkjelen har men han har 19". "Vurderer" å selge disse har ikke sett dem på bilen en gang. Hehe, feite felger det der da. Men jeg har jo vært hekta på brei kant siden første gang jeg så Borbet A. Veit ikke hvordan det vil ta seg ut på en E61, men det vil vell kansje google gi meg svaret på
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kan gi deg svaret på hvordan E61 ser ut med M6 felger.. Kan også gi deg svaret på felger med bred kant.. 18" M6 replica 8,5x18 med 245/40 R 18 Nokian Hakkapelita RSi 20" Toora T190 8,5x20 med 245/30 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero 10x10 med 285/25 ZR 20 med Pirelli P-Zero Nero
Gjernes Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kan gi deg svaret på hvordan E61 ser ut med M6 felger.. Kan også gi deg svaret på felger med bred kant.. Hehe dette er nokk en smaksak, men jeg må si at jeg kjenner pulsen øker med en gang jeg ser på bilde av toora felgene
Bjørner Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Barnevogna vi skal kjøpe heter visst emmaljunga, ikke at jeg har så forferdelig med peiling på barnevogner, men denne skal vist være 51cm høy når den er sammenlagt. Så det går vell sikkert bra da Har e39 touring går fint me ei emmaljunga edge duo.
Frode H. Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Litt mer barnevognprat.. Vi har en Emmaljunga Smart Duo som passer akkurat i en E34 sedan. Må selvfølgelig sette inn bagen først men dette gjør egentlig hele operasjonen lettere. Vi må også nappe av skyggen men dette må gjøres når vognen skal slåes i sammen også.
Gjernes Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Barnevogna skal jeg få god plass til nå Men er det noen som bruker isofix systemet for barnesete? Ble anbefalt av forhandleren å legge et pledd i baksete først. Slik at jeg ikke skulle lage merker i setene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå