Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jah så kom jeg på at jeg knipset noen bilder med mobilen da jeg var til forhandleren. Får legge ut disse da :D

17032008311.jpg

17032008310.jpg

17032008309.jpg

Kansje ikke så mye bedre bilder enn hva som var i annonsen, men legger de ut alikavell :D

Skrevet

Wow, lekker bil, hva slags farge er det?

Uansett en lekker fargekombinasjon, den mest riktige i mine øyne, så da er det bare å bukke å si grattis med ny lekker familiebil - du har gjort et godt og riktig valg ifht barnevogn og situasjonen i sin helhet tror jeg.

Mht ettermontert hengerfeste, koster det fra 7-13.000.- fra ulike leverandører.

Mht bluethooth, tror jeg du sliter mer dessverre.

Tenk heller på hva du har enn hva du ikke har i denne bilen her, jeg vedder på at du blir fornøyd!

Sleng gjerne ut hele utstyrslista her.

8)

Skrevet
Wow, lekker bil, hva slags farge er det?

Uansett en lekker fargekombinasjon, den mest riktige i mine øyne, så da er det bare å bukke å si grattis med ny lekker familiebil - du har gjort et godt og riktig valg ifht barnevogn og situasjonen i sin helhet tror jeg.

Mht ettermontert hengerfeste, koster det fra 7-13.000.- fra ulike leverandører.

Mht bluethooth, tror jeg du sliter mer dessverre.

Tenk heller på hva du har enn hva du ikke har i denne bilen her, jeg vedder på at du blir fornøyd!

Sleng gjerne ut hele utstyrslista her.

8)

Takker for det :D

Siden jeg ikke har fått bilen ennda, så veit jeg ikke hva alt av utstyr består i.

Men er det ikke en sånn guru her inne som finner ut sånn med hjelp av chassi nummer da?

Hade vært utrolig kult om noen kunne sjekke opp dette. Nummeret er WBANJ31080CP85169

Skrevet

Var å kikket på denne bilen selv. Meget pen bil, og pen fargekombinasjon. Slatlem er kjent for noe høyere priser på bilene sine, men de gir også godt igjen ved innbytte om man pruter litt :wink:

Skrevet
Var å kikket på denne bilen selv. Meget pen bil, og pen fargekombinasjon. Slatlem er kjent for noe høyere priser på bilene sine, men de gir også godt igjen ved innbytte om man pruter litt :wink:

Hehe, det som var litt fint med Slatlem i denne sammenhengen var at han ga meg pris på innbyttebilene uten å se på de en gang.

Kontrakten er skrevet under og ennda veit han ikke hva han får.

Ikke at han får dårlige biler, men alikavell da.

Sier vell bare om hvor mye de har å gå på.

Skrevet
Gratulerer med ryddig bil. Nå, skaff deg noen sikkelige felger! Da har du en flott familie racer :)

Har noen 18" med brei pollert kant liggende :D

Skrevet

Ikke med brei kant. HAr et sett med M6 style, strøkne med meget gode dekk på. dette er 18" 245-40 18" Good year dekk så det er ikke billigdekk. Samme felgen som saltkjelen har men han har 19".

"Vurderer" å selge disse har ikke sett dem på bilen en gang. :-)

z1e8egv39jejf2hnubbn.jpg

Skrevet
Ikke med brei kant. HAr et sett med M6 style, strøkne med meget gode dekk på. dette er 18" 245-40 18" Good year dekk så det er ikke billigdekk. Samme felgen som saltkjelen har men han har 19".

"Vurderer" å selge disse har ikke sett dem på bilen en gang. :-)

z1e8egv39jejf2hnubbn.jpg

Hehe, feite felger det der da.

Men jeg har jo vært hekta på brei kant siden første gang jeg så Borbet A.

Veit ikke hvordan det vil ta seg ut på en E61, men det vil vell kansje google gi meg svaret på :wink:

Skrevet

Jeg kan gi deg svaret på hvordan E61 ser ut med M6 felger.. Kan også gi deg svaret på felger med bred kant.. ;)

18" M6 replica

8,5x18 med 245/40 R 18 Nokian Hakkapelita RSi

csjd5r96olgya2pkzmuk.jpg

20" Toora T190

8,5x20 med 245/30 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero

10x10 med 285/25 ZR 20 med Pirelli P-Zero Nero

qiv8n3wyxfvhgx4qw3ww.jpg

Skrevet
Jeg kan gi deg svaret på hvordan E61 ser ut med M6 felger.. Kan også gi deg svaret på felger med bred kant.. ;)

Hehe dette er nokk en smaksak, men jeg må si at jeg kjenner pulsen øker med en gang jeg ser på bilde av toora felgene :D

Skrevet
Barnevogna vi skal kjøpe heter visst emmaljunga, ikke at jeg har så forferdelig med peiling på barnevogner, men denne skal vist være 51cm høy når den er sammenlagt. Så det går vell sikkert bra da :D

Har e39 touring går fint me ei emmaljunga edge duo. :)

Skrevet

Litt mer barnevognprat..

Vi har en Emmaljunga Smart Duo som passer akkurat i en E34 sedan. Må selvfølgelig sette inn bagen først men dette gjør egentlig hele operasjonen lettere. Vi må også nappe av skyggen men dette må gjøres når vognen skal slåes i sammen også.

Skrevet

Barnevogna skal jeg få god plass til nå :wink:

Men er det noen som bruker isofix systemet for barnesete?

Ble anbefalt av forhandleren å legge et pledd i baksete først. Slik at jeg ikke skulle lage merker i setene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...