Kobar Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 her er situasjonen: Garasje med skyveport, e36 med snuten inn, operasjon snu bilen! Satte meg inn på gulvet i bilen, (da det ikke er interiør for tiden) og starta opp, sitter sånn havveis på huk med ene fot på clutch og bruker den andre foten til å holde meg oppe, så kan jeg ikke lukke døra på bilen igjen pga ledninger som ligger ut, så jeg begynner å rygge smått,bare slurer smått på clutch, så ett brøkdel sekund før jeg hører det smeller, så tenker jeg: FAEN døra!! så slipper jeg foten febrilsk fra clutchen,(noe som viste seg at bilen bare skulle få enda større fart) og prøver å bremse, men da er allerede skaden skjedd, sjåførdøra gikk rett i porten! Men makan til flaks, det var kun lista som traff porten, så den skrellet seg av, og knakk samtlige fester langs døra, og lista på framskjermen skvatt av( den fant jeg igjen helt inni garasjen vell, M-tech lista på førerdøra knakk, og den trenger jeg ny, samt fester, noen som har? trenger også ny list på pasasjerside til framskjerm om noen har? Mens jeg annonserer for ting jeg trenger, så kan jeg like godt nevne at jeg trenger innerskjerm helt bakerst/nederst på bakhjul sjåførside, og den luftegreia som ligger bakom fangeren som går inn til bagasjerommet.. skrik ut om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Legg det ut under Ø.K og du, vil tro du får større respons rundt akkurat det du ønsker å kjøpe der, selv om historien høres ufatelig kjip ut. Slike ting som skjer dessverre. Skulle flytte en av fatterns biler ut av garasjen i fjor sommer jeg, en Opel P1 fra 1961. Problemet var at det ikke var bremser på den, og jeg måtte LETE etter håndbrekket som selvfølgelig sitter til høyre under ved rattet. Rakk å nappe ganske febrilsk i det før jeg havnet i ræva på en av hans andre biler. Edit; Det er rattgir også, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe, det var jo litt kjipt det der da, men vil si at det kunne vel strengt tatt ikke gått så veldig mye bedre. sist mora mi fant ut at hu skulle rygge ut med den ene bakdøra åpen gikk det rimelig mye værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe, det var jo litt kjipt det der da, men vil si at det kunne vel strengt tatt ikke gått så veldig mye bedre. sist mora mi fant ut at hu skulle rygge ut med den ene bakdøra åpen gikk det rimelig mye værre. Sist gang?? Hvor mange ganger har hun gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe, sikkert 2-3 ganger. med ny dør hver gang. men hu er bergenser og det sier vel sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe, sikkert 2-3 ganger. med ny dør hver gang. men hu er bergenser og det sier vel sitt. Den frekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Flaks i uflaksen hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hehe, sikkert 2-3 ganger. med ny dør hver gang. men hu er bergenser og det sier vel sitt. Den frekke hahaha denne var fin og til kobar, fort gjort å tenke "slipp clutchen" heheh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Hehe, aldri rygge med en dør åpen, med mindre du er veldig bevisst på det da.. Klarte og brette førerdøra på corollan min andre veien en gang.. Takket være en hekk.. =/ Fikk sparka døra på plass og kjørt videre.. Hver gang jeg åpnet døra etter det, så spratt den opp.. Luksus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 minner meg om en med en caravelle som åpna døra i vind, blåste rett fram den og bretta opp på sia bilen der... så spente han igjen døra, så sier jeg, det var jo kjedelig... fikk bare svar, ikke første gang dette har skjedd hahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Hehe, hørtes ut som en fin kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 ja ikke vel caravella var forsåvidt fin ellers, bare to opprevne dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Flere som er ute og driter seg ut på rygging ser jeg Klarte å rygge borti en stolpe jeg ikke så igår jeg også. Parkeringshus suger. Jeg slipper også heldigvis unna kun ved å bytte list på bakfangeren og litt rubbing på en hjulbue. Fort gjort å være uoppmerksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hehe, sikkert 2-3 ganger. med ny dør hver gang. men hu er bergenser og det sier vel sitt. Den frekke beklager, men klarte ikke dy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 triste greier, holdt på å gå galt en gang jeg for moro skyld skulle prøve å bytte om føttene på bedalene, venstre fot på gass og høyre på clutch.. prøvde å ta løst på tunet her... fant ut at det ikke var så enkelt so skulle trakke inn clutchen og slippe gassen men det ble ganske så omvendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå