Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Er ennå noen måneder til jeg skal bytte firmabil, men tenkte at det kunne være greit å få litt oversikt over hva som befinner seg i markedet.

Jeg kjører Touran varebil i dag, men går nok over til vanlig personbil/stasjonsvogn neste gang.

Vi har en maxpris på 350000.

Noen som har noen konkrete forslag?

crom

Skrevet

For 350 000kr ville jeg definitivt ha tittet på E60.. Nå er man jo faktisk så heldig at 525d begynner å havne ned i det prisområdet. Syns E60/E61 er noe av det peneste og grommeste som er å få tak pr. dags dato.. Gjennomført fra A til Å..! :D

Min tidligere E60 520iA med diverse M-snacks og mye gromdeler.. :)

1029_.jpg

1188_.jpg

Skrevet

Regner med de 350k er spesifisert til et eller flere spesielle merker og at det må være ny bil?

hvis ikke tror jeg at jeg hadde plukka meg en grom 330ci

Skrevet

stemmer. burde spesifisert litt bedre :) det må være en ny bil, og jeg er ikke begrenset til bmw, da jeg vel knaptnok får en strippa 318 til den prisen.

Skrevet

Hva med nye Mazda 6 da, hehe? Burde være et godt alternativ til prisen den..?

Får jo en greit utstyrt bil med en dieselmotor som drar ganske bra..

Kjør stil - kjør japsebil...!

Skrevet

En ny Passat stasjonsvogn (Trendline) 2.0 TDI (common-rail) til ca. 348000 kroner (eksl. evt. rabatter). 6-trinns manuell gearkasse er standard og motoren yter 140 HK ved 4000 rpm og 320 Nm ved 1750 rpm. Dette er fine bruksbiler som tilbyr en fornuftig dag til dag komfort uten nevnverdige bekymringer.

Skrevet

Joda, har vært veldig fornøyd med touranen, så passat er absolutt ikke noe dumt forslag.

Nå har jeg ikke sett siste mazdaen, men forrige 6'er syns jeg ikke var noe særlig.

Ellers må jeg si at nye mondeoen også kan virke forlokkende...

Takker for svar :)

Skrevet
Joda, har vært veldig fornøyd med touranen, så passat er absolutt ikke noe dumt forslag.

Nå har jeg ikke sett siste mazdaen, men forrige 6'er syns jeg ikke var noe særlig.

Ellers må jeg si at nye mondeoen også kan virke forlokkende...

Takker for svar :)

Den nye 6er'n har en jævli tøff front, men er noe rart med baklysene. Interiøret har også kommet seg veldig. Mye bil for pengene, men mangler nok "det lille ekstra" Man får i en del tyske biler. Men tror du får en veldig bra mazda6 til den prisen da ekstrautstyr er mye billigere på mazda enn f. eks bmw.

Skrevet

Motormessig drar Mazda 6 2.0DE 140hk bedre enn en A4 2.0tdi 143hk hvertfall..

Interiøret har også kommet seg betraktelig ja..Og så er jo hvertfall de gamle 6erene driftssikre som banken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...