OddaBMW Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Hei! Når det gjelder forbruk så regner eg med at dere som får en XDAT under 0,6 l/m kjører på orginale 18"? Min bil klarer jeg å presse såvidt under 0,7 l/m på flat vestlandsveg med 20" hjul. Dette er målt på tankfylling, og kjørecomputeren viser for høyt forbruk (0, når dette ble målt. Det som er litt artig er jo at selv om en kjører "gris" så er ikke forbruket noe særlig over literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Hei!Når det gjelder forbruk så regner eg med at dere som får en XDAT under 0,6 l/m kjører på orginale 18"? Min bil klarer jeg å presse såvidt under 0,7 l/m på flat vestlandsveg med 20" hjul. Dette er målt på tankfylling, og kjørecomputeren viser for høyt forbruk (0, når dette ble målt. Det som er litt artig er jo at selv om en kjører "gris" så er ikke forbruket noe særlig over literen Min er på org 18" enda ja. Kommer 20" Breyton til helga, så får vi se hvor det drar ivei da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Til dere som opplever knirk i bagasjerommet på E61. Dette kommer av uttørkede hengsler som holder "lokket" i bagasjerommet. Altså den man åpner for å komme til reservehjulbrønnen osv. Smurte inn mine med wd40, og nå er det så stille i bilen at jeg nesten skulle tro jeg kjørte en "ny" bil. Deilig Steven reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hvilke eksos deler er det på e61 525d som har flexi bend? Er det bare partikkelfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Herregud så tragisk business navien er Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hvilke eksos deler er det på e61 525d som har flexi bend? Er det bare partikkelfilteret? På 535 er den flexibel etter katt som står rett etter rurboene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Akkurat i torpedoveggen? Fra motor og under bilen? Da har jeg send pris forespørsel på service til Autohaus Bauer in Flensburg.. Håper det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Det lurer jeg på og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hva er det godt for? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Antar den vil gå bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 En kompis av meg hentet seg en E61 2006 520d i går, men den skrangler noe voldsomt på tomgang. Gir du 10 omdr. ekstra så forsvinner alt. Noen som vet eksakt hva som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå