Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Når det gjelder forbruk så regner eg med at dere som får en XDAT under 0,6 l/m kjører på orginale 18"?

Min bil klarer jeg å presse såvidt under 0,7 l/m på flat vestlandsveg med 20" hjul. Dette er målt på tankfylling, og kjørecomputeren viser for høyt forbruk (0,8) når dette ble målt.

Det som er litt artig er jo at selv om en kjører "gris" så er ikke forbruket noe særlig over literen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når det gjelder forbruk så regner eg med at dere som får en XDAT under 0,6 l/m kjører på orginale 18"?

Min bil klarer jeg å presse såvidt under 0,7 l/m på flat vestlandsveg med 20" hjul. Dette er målt på tankfylling, og kjørecomputeren viser for høyt forbruk (0,8) når dette ble målt.

Det som er litt artig er jo at selv om en kjører "gris" så er ikke forbruket noe særlig over literen :D

Min er på org 18" enda ja. Kommer 20" Breyton til helga, så får vi se hvor det drar ivei da. 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som opplever knirk i bagasjerommet på E61. Dette kommer av uttørkede hengsler som holder "lokket" i bagasjerommet. Altså den man åpner for å komme til reservehjulbrønnen osv.

Smurte inn mine med wd40, og nå er det så stille i bilen at jeg nesten skulle tro jeg kjørte en "ny" bil. Deilig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...