Gå til innhold

Mr.Silver`s E91 M-sport. Bilder tatt av fotograf side.19

Share

Anbefalte innlegg

Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall :-)

OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM.

Han har heldigvis solgt audaen :) var å hentet bmw til han forrige helg :D

OT: Ikke dumt å få gå inne da :) send en pm da så kansje vi treffes :) så får du se bilen live :D

Takk for det forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble bra dette da Kenneth.:) Frode kan ta den capsen sammen med litt bensin og en lighter.. han har jo tatt til vett å endelig kjøpt seg bil nå så.;)

Flirte godt når jeg la merke til capsen ja :) Bra han bruker den til å skru i da... har jo endelig fått konvertert han fra auda :D

bli jobb capsn dette nå:) får kjøpe bmw caps snart:)

Har blitt job capsen dette :) hehe.. Bmw caps neste :) får dra på gs på en kles runde neste fritur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall :-)

OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM.

OT: Ikke dumt å få gå inne da :) send en pm da så kansje vi treffes :) så får du se bilen live :D

I denne oljebransjen er det jo stadig forandringer, det blir nok ikke helg i KR.sund. dem trengte oss litt. Men vi ser etterhvert. Kr.sund skal i visst være next port of arrival:-) Hadde vært kjekt å sett den live:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne oljebransjen er det jo stadig forandringer, det blir nok ikke helg i KR.sund. dem trengte oss litt. Men vi ser etterhvert. Kr.sund skal i visst være next port of arrival:-) Hadde vært kjekt å sett den live:-)

Eneste som er sikkert i oljebransjen er at alt er usikkert :) hehe..

Må bare si ifra om dere kommer inn iallefall... så får vi satse på at jeg fortsatt har sommerhjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke annet enn kanonlekkert. Den peneste 3'er stasjonsvogna jeg har sett. Felgene dine sitter som skudd på bilen og senkinga er perfekt. Kan ikke annet å glede seg til sommeren med et slikt hjulsett.. :D

Det må jeg si :) Tror dette er den mest positive kommentaren jeg har fått på bilen min :) smiler godt her jeg sitter nå ja :)

Har lite lyst å ta av 20" felgene, men må vell bare desverre det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da sorten! hehe... Flotte felger på flott bil. Ligger St. by på Kristin, det er så gøy:-: puhh

Ganske fornøyd ja :) Enda mere fornøyd nå :)

St.by er jo skikkelig festlig.. fysj sier jeg.. skulle ikke vært lov å hatt den jævla teksen på siden på andre båter enn rene st.by båter :) hehe..

Hvilke hjul har du? og pris?

Vertini Riviera 8,5*20 og 10*20.

Felgene landet vell på litt over $4000 ferdig levert å inkl alle avgifter å mva.

Med dekk? innpress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bra med nye splittete :) må si det blir små sexy med de sommerfelgene der altså. får se om jeg tar meg en tur innom til helgen kansje. må se hvordan det ble i real life :)

Ble ganske fornøyd selv også :)

Bare å ta deg en tur innom for å se det i real life du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...