Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM. Han har heldigvis solgt audaen var å hentet bmw til han forrige helg OT: Ikke dumt å få gå inne da send en pm da så kansje vi treffes så får du se bilen live Takk for det forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 ble bra dette da Kenneth. Frode kan ta den capsen sammen med litt bensin og en lighter.. han har jo tatt til vett å endelig kjøpt seg bil nå så. Flirte godt når jeg la merke til capsen ja Bra han bruker den til å skru i da... har jo endelig fått konvertert han fra auda bli jobb capsn dette nå får kjøpe bmw caps snart:) Har blitt job capsen dette hehe.. Bmw caps neste får dra på gs på en kles runde neste fritur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Se der ja! Det ble veldig bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM. Han har heldigvis solgt audaen var å hentet bmw til han forrige helg OT: Ikke dumt å få gå inne da send en pm da så kansje vi treffes så får du se bilen live Takk for det forresten I denne oljebransjen er det jo stadig forandringer, det blir nok ikke helg i KR.sund. dem trengte oss litt. Men vi ser etterhvert. Kr.sund skal i visst være next port of arrival:-) Hadde vært kjekt å sett den live:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Se der ja! Det ble veldig bra det der. Synes ikke det ble så dumt selv heller.. Ganske fornøyd egentlig.. Begynner å nærme seg ferdig fronten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Blev bra dette MR, den hua var ikke så pen da. Han Slipper å få oljen i hodet når han skur på Audien da i hvertfall OT:Ser ut for at vi går inn i løpet av dagen. AH over helgen TO searcher. Skal fikse litt turbo og turbin på ene HVM. Han har heldigvis solgt audaen var å hentet bmw til han forrige helg OT: Ikke dumt å få gå inne da send en pm da så kansje vi treffes så får du se bilen live Takk for det forresten I denne oljebransjen er det jo stadig forandringer, det blir nok ikke helg i KR.sund. dem trengte oss litt. Men vi ser etterhvert. Kr.sund skal i visst være next port of arrival:-) Hadde vært kjekt å sett den live:-) Eneste som er sikkert i oljebransjen er at alt er usikkert hehe.. Må bare si ifra om dere kommer inn iallefall... så får vi satse på at jeg fortsatt har sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Det er ikke annet enn kanonlekkert. Den peneste 3'er stasjonsvogna jeg har sett. Felgene dine sitter som skudd på bilen og senkinga er perfekt. Kan ikke annet å glede seg til sommeren med et slikt hjulsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Det er ikke annet enn kanonlekkert. Den peneste 3'er stasjonsvogna jeg har sett. Felgene dine sitter som skudd på bilen og senkinga er perfekt. Kan ikke annet å glede seg til sommeren med et slikt hjulsett.. Det må jeg si Tror dette er den mest positive kommentaren jeg har fått på bilen min smiler godt her jeg sitter nå ja Har lite lyst å ta av 20" felgene, men må vell bare desverre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det var da sorten! hehe... Flotte felger på flott bil. Ligger St. by på Kristin, det er så gøy:-: puhh Ganske fornøyd ja Enda mere fornøyd nå St.by er jo skikkelig festlig.. fysj sier jeg.. skulle ikke vært lov å hatt den jævla teksen på siden på andre båter enn rene st.by båter hehe.. Hvilke hjul har du? og pris? Vertini Riviera 8,5*20 og 10*20. Felgene landet vell på litt over $4000 ferdig levert å inkl alle avgifter å mva. Med dekk? innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 ET 35 rundtom. Dekkene som fulgte i prisen var Falken FK452 eller hva de heter. Jeg fikk med vredestein ultrac sessanta til samme pris. 285/25-20 bak og 245/30-20 fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 ble bra med nye splittete må si det blir små sexy med de sommerfelgene der altså. får se om jeg tar meg en tur innom til helgen kansje. må se hvordan det ble i real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 ble bra med nye splittete må si det blir små sexy med de sommerfelgene der altså. får se om jeg tar meg en tur innom til helgen kansje. må se hvordan det ble i real life Ble ganske fornøyd selv også Bare å ta deg en tur innom for å se det i real life du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Ble nice ditta =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ja det ble ikke så dumt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå