Hoem Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 hehe, sølvgrå ? Var hvertfall en fra smøla som leverte den sølvgrå, en rød e30 og en flatklemt bil som jeg ikke husker hva var.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hehe, sølvgrå ? Var hvertfall en fra smøla som leverte den sølvgrå, en rød e30 og en flatklemt bil som jeg ikke husker hva var.! Stemmer det ja.. den flatklemte var en peugot 309 MI6 el hva de heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Flott e91! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Flott e91! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Måtte knipse noen bilder av den ny pollerte og ny vaskede bilen min i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Nydelig! er ikke noe annet å si polerte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Nydelig! er ikke noe annet å si polerte selv? Godt å høre Pollerte ikke selv nei, leverte den inn til Mohammed Synes de gjorde en kjempe jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 ok hvor mye tok han for det da? tenkt på å levere den der jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 ÈN ting er sikkert Kenneth! De bildene ble ikke tatt idag! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 ok hvor mye tok han for det da? tenkt på å levere den der jeg og. koster 990 kr. Noe som er halvparten av Easy4u. Å jeg er kjempe fornøyd Pass på så du ikke får hologram da, slik som skjedde med Gjernes sin. Det var ikke hos Mohammed, men lett for at det kan skje på sorte biler. ÈN ting er sikkert Kenneth! De bildene ble ikke tatt idag! Hehe Det er helt forbanna sikkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 jeg tok full pakke på den golfen jeg hadde i noen mnd, med rubbing, pollering og inventar-rens. Den var svart ( ikke blanksvart ), og resultatet der ble helt utrolig! Fra før av hadde bilen en del riper, hvite sådan, og stooore srunde striper på panser, muligens etter tidligere polering. ALT dette ble vekk, og jeg ble nesten sjokkert da jeg henta bilen. Så jeg tror nok de gjør en bra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Driver å leker litt med tanken på salg, noen som har peiling på hvor mye jeg kan få igjen for bilen? Litt info: Km stand: 74000 Alle servicer fulgt. 17" vinterdekk. 20" sommer. H&R senkefjærer. som er skrevet inn i vognkort. Eu tatt i mars om jeg ikke husker feil. Resten ser dere bil bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Automat gear? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Automat gear? Manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Selge, tja, 06 model 320Dt ligger jo mellom 270-400k på finn, men skulle jeg tippe ville jeg sagt mellom 300-330 et sted, M pakke er attraktivt, litt usikker på om folk flest vil ha autolat eller stikke? Lykke til med salget evt, men hva vil du ha igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå