Innovation Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Dette er pent Mr.Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 du synes det ja Godt å høre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Veldig bra!! Når kommer grillen i posten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ser du vimser på stranda med E91, hvor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ser du vimser på stranda med E91, hvor er dette? Lurte på det samme, Danmark eller holland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 er vel i danmark. men hvor vet jeg ikke Han var hvertfall i danmark på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Veldig bra!!Når kommer grillen i posten ? Når jeg kommer hjem fra sjøen hvis jeg har fått min sorte grill å den blir bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Ser du vimser på stranda med E91, hvor er dette? Vimset litt på stranda vettu. Er på løkken dette. Er sikkert flere kilometer den stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 er vel i danmark. men hvor vet jeg ikke Han var hvertfall i danmark på ferie Føler jeg har vært over alt i danmark hehe.. Men var i hovedsak rundt ålborg Første dagene Nibe. også Løkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Hva i huleste er det danskene bygger? Den "hytta" der var jo særs vannskapt !! Men bilen er snasen da, sto ikke helt i stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Det høres bra ut MR. Sendt meg PM når du er klar. Reiser på sjøen jeg over helga, men kan ordne med penger etc. derfra. Folk hjemme som evnt. Kan hente. Løkken ja, gamle minner. Var skikkelig partyplass før. Forresten: Hvor jobber du og hvilket rederi? Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hva i huleste er det danskene bygger? Den "hytta" der var jo særs vannskapt !!Men bilen er snasen da, sto ikke helt i stil Godt å høre at du synes bilen var snasen da Hehe.. Veldig mange av de såkalte luxushyttene i Danmark ser sånn ut. Veldig greie innvendig da, sofa, spisestue, soverom, hems, bad med dusj å dass. og ikke minst kjøkken Derfor endte vi opp i de "fancy" hyttene.. hehe. Her er en annen type luxus hytte. dette var i løkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 tilbrakte noen dager i løkken i ferien jeg og! =) morro å kjøre på stranda der! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Det høres bra ut MR. Sendt meg PM når du er klar. Reiser på sjøen jeg over helga, men kan ordne med penger etc. derfra. Folk hjemme som evnt. Kan hente.Løkken ja, gamle minner. Var skikkelig partyplass før. Forresten: Hvor jobber du og hvilket rederi? Vi snakkes! Ble dårlig med party på meg å fruen, med tanke på vi fant ut av hun var gravid dagen før vi dro Men koste oss alikevell da:) Jeg jobber på Stril Odin, i Simon Møkster. Enn du ? Skal få høre fra meg når jeg kommer hjem anngående grillen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 tilbrakte noen dager i løkken i ferien jeg og! =)morro å kjøre på stranda der! =) Synes det var litt morro jeg også, men fant jo faen ingen plasser med høytrykkspylere i danmark. Kun maskin vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå