Ron Jeremy Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Føler vi må ha noen følere ute med dette temaet, det kan jo bety nye felger, eller kanskje gå andre veien også? Og i disse dager skal de ha annkommet. For min del, tror jeg nok det kan bli felger på børsa ja - hehe. Personlig fikk igjen 31 store - wow! Hvordan gikk deg med deg?
Hansh Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Venter fortsatt i spenning, men siden jeg fant ut i kveld (etter masse arbeid) at det ikke er mulig å få sofaen inn der vi holder på å flytte så regner jeg med at evt. penger til overs havner der... Evt. investeres i en motorsag, men da står jeg i fare for at depositumet ryker. EDIT: Fikk den endelig i går: Kr 7 285,- tilbake
Kenny_ Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har knekt begge nøklene som passer til postkassen, så den ligger fremdeles trygt å venter på meg i en uke til
kvileren Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Hvis foreløpige tall fra regnskapsfører stemmer ser det ut til at jeg har satt av mellom 60' eller 70' for mye til skatten i fjor. Kan med andre ord bli en veeeldig hyggelig vår:-)
Jørgen Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 34 lapper her Men skjønner fint lite av selvangivelse, som vanlig.. bare masse rot syns jeg...
-Lasse- Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 5500! ikke akkurat noe å hoppe i været for, men slapp iallefall å betale tilbake..
-Martin- Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 3000! Ikke noe å hoppe i været for det heller, Men hadde det ikke vært for BSU hadde jeg vært skyldig 50kr
Gunnar Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Bare jeg som ikke har fått enda? Kanskje jeg er under granskning for et eller annet. Har forøvrig en mistanke om at det blir baksmell i år - det ble det på madammen.
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Vet jeg har gått på en smell, men usikker på hvor stor den blir hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå