hagenisse Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hadde ikke ventet bedre fra hokksund. Det var et helt greit svar på spørsmålet ditt. Vil du ha bedre svar, still bedre spørsmål.
auto12 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Har chippa og manler bare litt ekstre så blir den som gamle GSI`n
auto12 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Hadde ikke ventet bedre fra hokksund. Det var et helt greit svar på spørsmålet ditt. Vil du ha bedre svar, still bedre spørsmål. Hadde egnetelig ventet hint om hvordan,få litt mere drag i bilen. Køhlers Racing
ErikS Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hadde egnetelig ventet hint om hvordan,få litt mere drag i bilen. Køhlers Racing Da må du formulere deg på en annen måte. Det blir vanskelig for oss å svare på ting du tenker på da du spør om noe helt annet...
316 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 BMW har vel gått over fra 6'er i 320 til 4'er, så det har vel blitt noen fremskritt på 4'er siden.
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 BMW har vel gått over fra 6'er i 320 til 4'er, så det har vel blitt noen fremskritt på 4'er siden. En helt forferdelig utvikling.... Tenk å kjøpe seg ny E60, også er det firer i den
316 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Det er jeg helt enig i, men det var bare for å svare på trådstarters spørsmål. Vannvittig trist med splitter ny BMW, så høres den ut som en symaskin...
Dan Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 E30 M3 har futt så det holder. De kan i tillegg sugetrimmes til 300 hk. Er jo bare å få deg en sekser hvis du er så misfornøyd
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Seksere er oppskrytt. Nei. De fleste her har fått med seg at du er lite fornøyd med M52B28, men det er ikke den eneste rekkesekseren i BMW's sortiment
Saltkjelen Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 BMW har vel gått over fra 6'er i 320 til 4'er, så det har vel blitt noen fremskritt på 4'er siden. En helt forferdelig utvikling.... Tenk å kjøpe seg ny E60, også er det firer i den Neida, prøv en, så forstår du at det ikke er trist.. Innvendig hører du knapt at det er en diesel, den er omtrent like stille som gamlebilen med sekser.. Utvendig spiller det jo ingen rolle hvordan lyder, jeg sitter jo inne i bilen.. Angrer ikke et eneste sekund på at jeg byttet ut (den treige?) sekseren jeg hadde mot (en svært hurtig) firer i nybilen.. Bilen er jo _nesten_ 2 sekunder raskere fra 0-100km/t og har høyere toppfart.. Må være ufattelig trist å bli slått av en 4er..
helmer 85 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 hva med 2002 tii motoren?eller 2002 turbo?husker ikke helt hk men er jo firere med ltt krutt i:)og de er jo fra 70 tallet:)var ikke mange biler med 4er og litt hk da?
hagenisse Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Nei. De fleste her har fått med seg at du er lite fornøyd med M52B28, men det er ikke den eneste rekkesekseren i BMW's sortiment Men det forandrer ikke det at de er oppskrytt.. Nå som verken M3 eller M5 har sekser lenger så går det sikkert ikke lenge før V8 er det man må ha.
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 BMW har vel gått over fra 6'er i 320 til 4'er, så det har vel blitt noen fremskritt på 4'er siden. En helt forferdelig utvikling.... Tenk å kjøpe seg ny E60, også er det firer i den Neida, prøv en, så forstår du at det ikke er trist.. Innvendig hører du knapt at det er en diesel, den er omtrent like stille som gamlebilen med sekser.. Utvendig spiller det jo ingen rolle hvordan lyder, jeg sitter jo inne i bilen.. Angrer ikke et eneste sekund på at jeg byttet ut (den treige?) sekseren jeg hadde mot (en svært hurtig) firer i nybilen.. Bilen er jo _nesten_ 2 sekunder raskere fra 0-100km/t og har høyere toppfart.. Må være ufattelig trist å bli slått av en 4er.. Klart at en ny E60 er støyisolert. Alle motorer med turbo kan være spreke. Prøvd en sekser med turbo? Den går bedre Firere hører hjemme i fremkomstmidler fra japan, ikke en feit grom BMW femmer! Synes jeg Der trengs det en lang og tøff sekser med gromlåt Som er noe man ALDRI kan få i en turboladd dieselfirer...
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Nei. De fleste her har fått med seg at du er lite fornøyd med M52B28, men det er ikke den eneste rekkesekseren i BMW's sortiment Men det forandrer ikke det at de er oppskrytt.. Nå som verken M3 eller M5 har sekser lenger så går det sikkert ikke lenge før V8 er det man må ha. Det her er bare tull. BMW har rekkesekser i nesten alle bilene sine, og splitter nye M3 har fått åtter. BMW's rekkesekser går langt tilbake og tid. V8 er det i èn bil, det gjør ikke at rekkesekserne blir glemt for at "alle" plutselig skal ha åtter. Hvorfor er di så oppskrytt forresten? Hva er så ille med rekkesekserne til BMW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå